شمانیوز
شما نیوز

با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت صورت گرفت؛

تحقق اهداف طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده طی 50 هزار فقره تسهیلات

اهداف طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده که از اسفند 1399، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا و در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی کشور اختصاص یافت، محقق شد.

تحقق اهداف طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده طی 50 هزار فقره تسهیلات

به گزارش شمانیوز، بانک آینده در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به پراکندگی بیمارستان‌‌ها در سطح کشور و در بازه زمانی سه ماهه امسال و با ساده‌ترین فرایند ممکن، با مراجعه همکاران بانک به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در مجموع مبلغ 10 (ده) هزار میلیارد ریال به 50 (پنجاه) هزار نفر از کادر درمانی بیش از 250 بیمارستان دولتی و خصوصی درگیر بیماری کرونا، این تسهیلات را پرداخت کرد.

این تسهیلات، با شرایط بسیار آسان (بدون اخذ ضامن) و با نرخ پایین‌تر از نرخ  سود مصوب شورای پول و اعتبار برای اعطای تسهیلات، در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مدافعان و زحمت‌کشان خط نخست مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها پرداخت شد.

گفتنی است، با تلاش جهادی جمعی از همکاران در شعبه آزادی – اسکندری، تعداد 9000 (نه‌هزار) فقره تسهیلات این طرح در بازه زمانی یک‌هفته به کادر درمان بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت شد که ثبت این تعداد تسهیلات در یک شعبه و طی یک بازه زمانی چند روزه، به‌نوبه خودیک رکورد به‌حساب می‌آید.

بانک آینده فرشتگان

بانک آینده در راستای حمایت از کادر درمان سراسر کشور و قدردانی از زحمات مجاهدانه و فداکاری‌های این عزیزان در شرایط ویژه کرونا، نسبت به پرداخت تسهیلات سهل و آسان در قالب این طرح، بدون حضور کادر درمان و ایجاد ازدحام غیر ضروری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم‌چنین رعایت شان و منزلت این قشر پرتلاش و فداکار، اقدام نمود.


بیشتربخوانید:بانک آینده نخستین مرجع تسویه فیزیکی نقره در بازارمشتقه بورس کالا شد


 

با توجه به سهولت اعطای این تسهیلات و نرخ مطلوب آن برای کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران و سایر خدمت‌گزاران فعال در مراکز درمانی، طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، با استقبال گسترده‌ای از سوی این عزیزان مواجه شد. 

بانک آینده در راستای ایفای نقش خود در انجام مسئولیت‌های اجتماعی؛ کوشید تا با انجام این اقدام ارزنده، بخش اندکی از قدردانی و پاسداشت خود را از این فرشتگان سلامت، ابراز نماید.

اعطای وام قرض‌الحسنه خوداشتغالی برای مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی کل کشور، پرداخت تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن برای کمک هزینه مستاجران و هم‌چنین اعطای تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و کمک و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه تسهیلات برای تداوم و رونق هر چه بیش‌تر تولیدات و اشتغال در سطح کشور برای شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی، از دیگر نقش‌آفرینی‌های بانک آینده همراه و هم‌گام با نظام بانکی کشور است.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک آینده

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied