شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی قیمت طلا فردا 22 تیر

انس جهانی طلا در بازار امروز با کمی کاهش همراه بود و قیمت طلا در بازار امروز با یک درصد همراه بود.

پیش بینی قیمت طلا فردا 22 تیر

به گزارش شمانیوز،انس جهانی طلا در بازار امروز با کمی کاهش همراه بود و قیمت طلا در بازار امروز با یک درصد همراه بود.در بازار طلا و سکه به دلیل تعطیلی بازارهای داخلی عرضه و تقاضا با روند درستی شکل نمی‌گیرد، به همین دلیل نمی‌توان بر اساس عرضه و تقاضا در بازار راجع به قیمت‌ها صحبت کرد.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا در گفتکو با تجارت‌نیوز درباره قیمت‌ها در بازار امروز گفت: انس جهانی طلا در بازار امروز کاهش داشت و در کنار ثبات نسبی در نرخ ارز قیمت‌ها در بازار امروز با کاهش یک تا دو درصدی همراه بود. او در ادامه توضیح داد که تقاضا در بازار آن طور که باید و شاید شکل نمی‌گیرد و تعطیلی در بازار طلا به دلیل شیوع کرونا در روند بازار موثر است.

محمدولی عقیده دارد اگر با کاهش محدودیت‌ها بازار طلا و سکه بازگشایی شود، می‌توان امید داشت که بازار به سمت روند بهتری حرکت کند و با ثبت عرضه و تقاضا به شکل درست و منطقی شکل بگیرد و در ادامه رونق به کسب و کار و بازار طلا و مصنوعات طلا برگردد.

بنا بر گفته رئیس اتحادیه طلا اگر فعالیت بازار طلا به روزهای عادی برگردد، تقاضا در بازار روند بهتری را به خود می‌گیرد. وی در ادامه توضیح داد که اگر در کنار آغاز فعالیت بازار آرامش در بازار ارز وجود داشته باشد احتمال دارد تقاضا افزایش پیدا کند.

بر اساس روند قیمتی بازار طلا در هفته‌های گذشته، می‌توان گفت اگر روند نرخ ارز آرامش داشته باشد و در یک مسیر تعادلی قرار گیرد، احتمال دارد روند قیمتی در بازار طلا روند تعادلی داشته باشد.

قیمت ها در بازار امروز ۲۱ تیر چگونه بود؟
بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در معاملات روز ‌دوشنبه بیست و یکم تیر، قیمت سکه در نیمه روز ۱۰ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز یکشنبه ۲۰ هزار تومان کاهش داشته است.

امروز قیمت نیم سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه نیز نسبت به روز یکشنبه ۵ هزار تومان کاهش یافت و به قیمت ۳ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان مبادله شد.

قیمت سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان است که نسبت به روز یکشنبه هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با افت ۲ هزار و ۱۰۰ تومانی تومانی نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۶۲ هزار تومان مبادله شد.

منبع : تجارت نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied