شمانیوز
شما نیوز

در چهار ماهه نخست امسال؛

بررسی بیش از 10 هزار درخواست در شوراها و کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از بررسی بیش از 10 هزار و 243 درخواست بیمه شدگان برای رسیدگی به از کارافتادگی، استراحت های پزشکی به اداره شورا ها و کمیسیون های پزشکی مدیریت درمان استان خبر داد.

بررسی بیش از 10 هزار درخواست در شوراها و کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی قم

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر داود علیمحمدی ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی در خصوص عملکرد اداره شوراها وکمیسیون پزشکی از ابتدای امسال تاکنون گفت: اداره شورا ها وکمیسیون های پزشکی با توجه به شرایط کرونایی، به درخواست های انجام شده بدون تعطیلی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای سرعت بخشیدن به امور بیمه شدگان، موفق شده است در چهار ماه گذشته 144 جلسه کمیسیون تجدید نظر، 347 کمیسیون پزشکی بدوی و بیش از 4 هزار و 788 درخواست را در شورای پزشکی بررسی و نتیجه را به بیمه شدگان اعلام نماید.
دکتر علیمحمدی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی برای تایید استراحت های پزشکی و تایید اروتز و پروتز در چهار ماهه نخست امسال بیش از 4 هزار و 67 درخواست به شورای پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم برای بررسی ارسال کرده اند که پس از بررسی، نتایج به بیمه شدگان پاسخ داده شده است.
گفتنی است: براساس نتایج آماری عملکرد اداره شوراهای پزشکی وکمیسیون های پزشکی در سطح کشور، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم از شرایط فنی و پاسخگویی در شرایط خوبی قرار دارد.

 

 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied