شمانیوز
شما نیوز

فوری/ نحوه خدمات بانک های در روزهای تعطیل

ویروس کرونا در سال های گذشته باعث به وجود آمدن تعطیلی های زیادی در کشور شد. امروز دوشنبه 28 تیرماه به طور رسمی در کشور اعلام شد که بانک ها در این تعطیلی 6 روزه تعطیل هستند. در ادامه نحوه خدمات بانک ها در روز های تعطیل را میخوانید.

فوری/ نحوه خدمات بانک های در روزهای تعطیل

به گزارش شمانیوز، ویروس کرونا در سال های گذشته باعث به وجود آمدن تعطیلی های زیادی در کشور از جمله بانک ها شد. امروز دوشنبه 28 تیرماه  به طور رسمی در کشور اعلام شد که بانک ها در این تعطیلی 6 روزه تعطیل هستند. در ادامه نحوه خدمات بانک ها در روز های تعطیل را میخوانید. 

 

بانک مرکزی اعلام کرد:  بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه شعب بانکهای دولتی و خصوصی در استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه مورخ 29 تیر 1400 تا پایان روز یکشنبه مورخ 3 مرداد 1400 تعطیل است.

 

بر این اساس با عنایت به فعالیت سایر شعب بانک ها در استان های دیگر و در راستای تسهیل مبادلات مالی مشتریان، سامانه های پرداخت بین بانکی نظیر ساتنا و پایا به جز روز جمعه مورخ 1 مرداد 1400، فعال بوده و مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک اقدام به انجام تراکنش های غیر حضوری نمایند.

 

همچنین جمشیدی دبیرکل کانون بانکهای خصوصی اعلام کرده: مدیران بانکی در خصوص پشتیبانی از سامانه های مزبور و ارتباطات ارزی و نیز پولرسانی برای خودپردازهای بانکی مسئولینی را تعیین خواهند کرد.

 

حسب اعلام تلفنی بانک مرکزی، بلحاظ انطباق سررسید تعدادی از ضمانت‌نامه ها با ایام مزبور سامانه سپام در روز دوشنبه 4 مرداد آماده پیام‌گیری برای تعیین تکلیف ضمانت‌نامه‌ها خواهد بود

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied