شمانیوز
شما نیوز

استرداد 115 میلیارد ریال کالا توسط اموال تملیکی زنجان

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری قریب به 115 میلیارد ریال کالا استرداد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 630 درصد رشد داشته است.

استرداد 115  میلیارد ریال کالا توسط اموال تملیکی زنجان

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، غلامحسین مهری مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان با اشاره به عملکرد این مدیریت اظهار کرد: فروش اموال منقول این استان در 3 ماهه نخست سال جاری به حدود 10 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.3 درصد رشد داشته است.


وی افزود: در بخش اموال غیرمنقول نیز فروشی معادل 4.5 میلیارد ریال داشته‌ایم در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این میزان صفر بوده است.


مهری عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری 157 فقره پرونده قاچاق، قضایی و متروکه به ارزشی بالغ بر 115 میلیارد ریال تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد حدود 51 درصد افزایش یافته است.


وی با اشاره به کالاهای استردادی اظهار کرد: طی دوره مذکور میزان ارزش کالاهای استردادی 54 فقره پرونده معادل 115 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از نظر تعداد 200 درصد و از نظر ارزش 630 درصد رشد داشته است.


مدیر اموال تملیکی استان زنجان تاکید کرد: در راستای حفظ سلامت جامعه طی دوره سه ماهه نخست امسال نیز بیش از 12 تن کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف به ارزشی بیش از 8 میلیارد ریال امحاء شده است.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied