شمانیوز
شما نیوز

صادرات نخستین محموله از «فولاد خراسان» به جمهوری قزاقستان

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از ارسال محموله صادراتی محصولات نهایی این شرکت به جمهوری قزاقستان در تیرماه سال جاری خبر داد.

 صادرات نخستین محموله از «فولاد خراسان» به جمهوری قزاقستان

به گزارش شمانیوز: کسری غفوری با بیان این که برای نخستین بار محصول نهایی  مجتمع فولاد خراسان، شامل ۵۰۰ تن مقاطع فولادی ساختمانی در تیرماه امسال از طریق بندر امیرآباد و از مسیر دریای مازندران به قزاقستان صادر شد، افزود: این بسته صادراتی شامل ۵۰۰ تن میلگرد سایز ۱۴ و ۲۰ است که ظرف روزهای اینده از این مسیر دریایی به کشور قزاقستان وارد می شود.

وی با بیان این که در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، مجتمع فولاد خراسان موفق شد علی رغم همه دشواری های ایجاد شده از سوی ایالات متحده، قریب به ۵۵ هزارتن شمش فولادی و بیش از ۳۳ هزار تن مقاطع ساختمانی به کشورهای مختلف صادر کند، افزود: ایجاد روابط جدید تجاری و بازارهای جدید برای صادرات از راهبردهای مهم شرکت در مسیر تجارت خارجی است و از همین رو صدور نخستین محموله مقاطع سبک ساختمانی به کشور های جدید در حوزه آسیای میانه از جمله کشور قزاقستان برای ما حایز اهمیت است.

مدیرعامل فولاد خراسان با بیان این که همراهی نهادهای مسئول برای گشایش بازارهای صادراتی  به روی تولیدکنندگان فولاد می تواند از مصادیق بارز تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» باشد، افزود: ایجاد ارزش افزوده، فروش محصول به جای مواد خام و تحصیل ارز صادراتی برای کشور، از پیامدهای ارزشمند صادرات فولادسازان برای کشور است.

سرپرست معاونت فروش فولاد خراسان نیز اظهار داشت: حجم و ارزش صادرات این مجتمع در چهارماه نخست امسال نسبت مدت مشابه سال ۱۳۹۹ حدود دو برابر شده است و در حوزه فروش محصولات نهایی هم شرکت توانسته رشد قابل توجهی را به ثبت برساند.

حسین بختیاری بازاریابی مناسب، مشتری مداری، خوش نامی و اعتبار محصولات مجتمع فولاد خراسان در بازارهای هدف صادراتی، به ویژه کشورهای همسایه را از دلایل توفیق این شرکت در عرصه  بازرگانی خارجی برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied