شمانیوز
شما نیوز

مُهر تأیید سهامداران بر عملکرد بانک مهر ایران

سهامداران بانک مهر ایران از عملکرد این بانک در سال مالی ۱۳۹۹ اعلام رضایت کردند.

مُهر تأیید سهامداران بر عملکرد بانک مهر ایران

به گزارش شمانیوز و به نقل از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به‌تازگی مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده بانک مهر ایران برگزار شد و بانک مهر ایران این توفیق را داشت که نظر مساعد سهامداران را نسبت به عملکرد مالی ۱۳۹۹ خود جلب کند.
در ادامه برخی از اظهارات نمایندگان سهامداران درباره عملکرد بانک مهر ایران در سال مالی ۱۳۹۹ را می‌خوانیم. فرحی، نماینده بانک سپه اعلام کرد: از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل پرتلاش بانک مهر ایران بابت مجموعه اقدامات انجام شده در این بانک تشکر می‌کنم. بانک مهر ایران، بانک منظمی است؛ نکات برجسته‌ای نیز در گزارش‌های ارائه شده و همچنین برنامه‌های آتی وجود داشت. با توجه به کلیت گزارش می‌توان فهمید که عملکرد بانک در شاخص‌های اصلی بسیار خوب بوده است. در بحث تجهیز و تخصیص اعتبارات و سایر موضوعات، عملکرد بانک نشان دهنده بهره‌وری بالای آن بوده و قابل تقدیر است. وی در ادامه به موضوع کفایت سرمایه و تغییر ۴ درصدی آن اشاره کرد که به گفته او نیاز به توجه بیشتری از سوی سهامداران به تقویت سرمایه این بانک دارد. فرحی درخواست کرد که فعالیت‌های بانک به اقصی نقاط کشور گسترش یابد تا دیگر هموطنان نیز بتوانند از خدمات این بانک بهره ببرند.
صالحی، نماینده بانک مسکن نیز ضمن تشکر از مدیران و کارکنان بانک مهر ایران، اظهار کرد: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که بانک مهر ایران بزرگ‌ترین بانک کشور باشد.
سیفی، نمایده بانک رفاه سخنان خود را این‌گونه مطرح کرد: جا دارد از زحمات همه پرسنل و مدیران بانک مهر ایران تشکر کنیم؛ زیرا این بانک در سال ۱۳۹۹ عملکرد مطلوبی داشته و موارد مطرح شده قانع کننده بود. جا دارد از شهدای نظام بانکی نیز یاد کنیم که بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند، از جمله دو تن از کارکنان بانک مهر ایران که به این علت جان باختند.


ابراز امیدواری نسبت به استمرار رشد بانک مهر ایران
موحدنژاد، نماینده بانک صنعت و معدن نیز ضمن تقدیر از همه اعضای خانواده ۳۰۰۰ نفری بانک مهر ایران گفت: سال ۱۳۹۹ برای همه بانک‌ها سال خاصی بود، اما این ویژگی برای بانک مهر ایران محسوس‌تر بود. علتش نیز این است که عمده مشتریان بانک مهر ایران از دهک‌های متوسط و پایین درآمدی هستند که آسیب بیشتری از وضعیت اقتصادی دیدند. بر خلاف مسائلی که در وصول مطالبات بانک وجود داشت، اما عملکرد سال ۱۳۹۹ مطلوب است و جای قدردانی دارد. به جناب دکتر اکبری، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک بابت عملکردشان تبریک می‌گویم و امیدوارم رشد عملکرد بانک ادامه داشته باشد.
موسوی، نماینده بانک ملی هم گفت: ما در آموزه‌های دینی خود، بحث قرض‌الحسنه را بیش از آنکه اقتصادی بدانیم، بحثی اعتقادی و اجتماعی می‌دانیم. تلاش‌های اعضای هیأت مدیره بانک مهر ایران نیز در همین راستا بوده و کارهایی که در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شده، قابل تقدیر است و امیدوارم تداوم داشته باشد. اقدامات بانک مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی به‌ویژه در مناطق محروم، باعث کاهش آلام مردم شده است. این موضوع نیز قطعاً مورد تأیید همه ما قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied