شمانیوز
شما نیوز

“سام الکترونیک” تحریم را تبدیل به فرصت کرد/ به نفع مشتریان داخلی به ضرر تحریم‌کنندگان

امروز سام الکترونیک به عنوان یک برند شناخته شده‌ی داخلی مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و حتی به تعهدات شرکت‌های خارجی را که کشور را ترک کرده‌اند، عمل کند.

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایلنا، به دنبال تحریم‌های گسترده‌ای که آمریکا و هم‌پیمانانش علیه جمهوری اسلامی اعمال کردند، بسیاری از کشورهایی که وابستگی یا رابطه مالی با آمریکا و اروپا داشتند، خواسته و یا ناخواسته تن به این تحریم دادند و به دنبال آن بسیاری از شرکت‌های بزرگ خارجی که در بازار لوازم خانگی ایران نقش پررنگی داشتند با استفاده از قانون تحریم، پس از سالها سود بردن از بازار ایران، کشور را ترک کردند.

با رفتن این شرکتها بسیاری از ایرانیانی که محصولات شرکت‌هایی همچون سامسونگ را خریداری کرده بودند نه تنها دیگر نتوانستند محصولات جدیدی از این شرکت خریداری کنند بلکه با کمبود قطعات و لوازم یدکی نیز مواجه شدند. در این میان شرکت سام الکترونیک توانسته است به خوبی در طی این مدت، خلاء حضور شرکت‌های خارجی را جبران کند.

حضور شرکت‌های خارجی به بازار ایران یک آسیب جدی زده بود و آن هم این بود که اعتماد مردم به محصولات داخلی کم شده بود اما شرکت سام الکترونیک توانست با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، کالای داخلی را با استانداردهای بین‌المللی عرضه کند و حتی به قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از نمونه‌های خارجی به خریداران بدهد. امروز سام الکترونیک به عنوان یک برند شناخته شده‌ی داخلی مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و حتی به تعهدات شرکت‌های خارجی را که کشور را ترک کرده‌اند، عمل کند.

امروز سام سرویس هیچ مشکلی در تامین قطعات ندارد و ذخیره‌سازی قطعات به خوبی انجام شده و همه خدمات پس از فروش از جمله نصب، تعمیر، ایاب و ذهاب به صورت رایگان برای مشتریان انجام می‌شود و حتی اعلام کرده مشتریانی که محصولات سامسونگ را با گارانتی سام سرویس خریداری کرده‌اند با خیال آسوده می‌توانند از این شرکت خریداری کنند و این شرکت از آنها پشتیبانی می‌کند. حتی این شرکت برای جلوگیری از سودجویی برخی دلالان در بازار اعلام کرده که گارانتی محصولات سامسونگ از تاریخ تولید محاسبه می‌شود نه از تاریخ فروش تا این مسئله باعث نشود برخی‌ها محصولات این شرکت را انبار کنند و احتکار کرده و به بهای گرانتری بفروشند. هرچند امروز گروهی تبلیغ می‌کنند که اصل محصولات سامسونگ را می‌توانند از مبادی مرزی همچون بانه وارد کنند اما واقعیت این است که هیچ اطمینانی به محصولاتی که به شکل قاچاق وارد می‌شود نیست و بهتر است به جای خرید کالای قاچاق از محصولات داخلی سام سرویس با برند و استانداردهای بین‌المللی استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied