شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل :

سرمایه گذاری شرکت هلدینگ شستا باعث رونق اقتصادی درشهرستان گرمی خواهد شد

کلنگ زنی فاز اول تولید ظروف شیشه ای برای داروهای تزریقی با سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان گرمی با حضور استاندار اردبیل ، نماینده شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه محترم این شهرستان ،مدیرکل تامین اجتماعی استان ، نماینده این شرکت و سایر مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.

سرمایه گذاری شرکت هلدینگ شستا باعث رونق اقتصادی درشهرستان گرمی خواهد شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی در جریان کلنگ زنی فاز اول تولید ظروف شیشه ای برای داروهای تزریقی با سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان گرمی گفت : سرمایه گذاری این شرکت در این شهرستان، منجر به ایجاد فرصت اشتغال به تعداد 185نفر بصورت مستقیم همچنین به بیش از 250 نفر بصورت غیر مستقیم خواهد شد.
وی افزود: سرمایه گذاری شرکت هلدینگ شستا درشهرستان گرمی باعث رونق اقتصادی در این شهرستان و افزایش تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی این شعبه خواهد شد.
مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل از سرمایه گذاری شرکت شستا، از تلاش استاندار محترم اردبیل ،پیگیری های مستمر نماینده محترم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، همکاری مردم و دستگاه های اجرایی تقدیر نمود.
لازم به یاد آوری می باشد شرکت هلدینگ شستا ۳۵درصد از داروهای کشور را تولید می کند. برای اجرایی این واحد تولیدی در شهرستان گرمی در حدود900 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied