شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان

محسن ریاضی مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان به مناسبت هفته تامین اجتماعی با حضرت آیت اله طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و ملاقات نمود.

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: دکتر محسن ریاضی، مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان در این نشست با اشاره به این موضوع که خدمات سازمان تامین اجتماعی در بخش بیمه ای و درمانی از اهمیت ویژه ای برخورداراست گفت: استان اصفهان از نظر مباحث کارگری و کارفرمایی و صنعتی بودن استان از اهمیت خاص و ویژه ای برخورداراست. ایشان افزودند: با عنایت به بحث سه جانبه گرایی کارگران و کارفرمایان، سازمان در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به جامعه هدف ارائه دهد.

آیت اله طباطبائی نژاد ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی از خدمات پرسنل سازمان تامین اجتماعی در جهت رفاه و آسایش بیمه شدگان و مستمری بگیران تقدیر و تشکر کرد. همچنین وی افزود سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی را درشاخص های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کل کشور داراست و سازمان تامین اجتماعی بایستی در انجام تعهدات خود و پرداخت به موقع بیمارستانها و موسسات طرف قرارداد اقدام نماید.

وی از بهبود شرایط بیمه شدگان تامین اجتماعی در یک سال و نیم اخیر تقدیر کرد و گفت باید همواره خدمات تامین اجتماعی با کیفیت بهتر و بیشتری به گروه هدف ارائه شود و این موضوع نیازمند مدیریت جهادی و هوشمندانه می باشد.

دکتر محسن ریاضی در ادامه این نشست با درخواست دعای خیر و استفاده از رهنمودهای ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تاکید نمود: اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان با استفاده ازسرمایه بزرگ انسانی و پتانسیل های موجود با تمام ظرفیت در خدمت اقشارضعیف جامعه ، مستمری بگیران و بازنشستگان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied