شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت مس عنوان کرد

مهر قبولی روی گزارش حسابرسی شرکت مس

در مجمع عمومی شرکت مس گزارش حسابرسی صورت‌های مالی شرکت به صورت مقبولی مهر خورد و هیچ گونه بند حسابرسی نداشت و این نکته بسیار حائز اهمیتی است.

مهر قبولی روی گزارش حسابرسی شرکت مس

به گزارش شمانیوز و به نقل از مس پرس، دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: با تلاش و زحمات تک‌تک کارکنان و مدیران شرکت مس، در سه‌ماهه نخست امسال 9500 میلیارد تومان سود کردیم که نشان می‌دهد شرکت مس روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند. همچنین تا امروز 100 هزار تن تولید کاتد داشته‌ایم که 95 هزار تن آن فروش رفته است.

سعدمحمدی با بیان اینکه شرکت مس روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند، ادامه داد: تراز تولید و فروش با شرایط خوبی به پیش می‌رود و امیدواریم روند شرکت در سه‌ماهه دوم بهتر از سه‌ماهه نخست امسال باشد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به میزان فروش شرکت، گفت: با وجود تعطیلات عید، در فروردین ماه امسال 1500 میلیارد تومان فروش ثبت شد. همچنین در تیرماه 7744 میلیارد تومان فروش داشتیم که مجموع فروش بالغ بر 21 هزار میلیارد تومان شده است.
به گفته وی این امر نشان‌دهنده این است که مسیر شرکت صعودی است و می‌توانیم در آینده با فاصله بسیار زیادی جایگاه خود را در رتبه اول به ثبت برسانیم.


با وجود تعطیلات عید، در فروردین ماه امسال 1500 میلیارد تومان فروش ثبت شد. همچنین در تیرماه 7744 میلیارد تومان فروش داشتیم که مجموع فروش بالغ بر 21 هزار میلیارد تومان شده است.

سعدمحمدی شرایط شرکت را در سال آینده به مراتب بهتر پیش‌بینی کرد و گفت: با در مدار قرار گرفتن معدن دره‌زار، درآلو و کنسانتره حاصل از سرباره سرچشمه (طرح فلوتاسیون) شرایط بسیار بهتری خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: با مجموع این‌ها حداقل حدود 350 هزار تن کنسانتره به شرکت مس ‌افزوده شده و این مجموع کنسانتره سبب می‌شود شرکت از نظر اقتصادی و مسیر حرفه‌ای مسیر خوب و شفافی را طی کند.
وی بر لزوم توجه به توسعه در شرکت مس تأکید کرد و اظهار داشت: باید به توسعه‌ها اهمیت داده شود و سرفصل آینده شرکت به توسعه‌ها وابسته است و اگر شرکتی توسعه نداشته باشد محکوم به نابودی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در شرایط اقتصادی کنونی می‌توانیم در ایجاد اشتغال جدید مؤثر باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied