شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل تامین اجتماعی همدان:

تامین اجتماعی همدان همواره مسیر تعامل وهمکاری را با کارفرمایان محترم پیگیری می کند

شهناز حمزه لوی، مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان به همراه رئیس شعبه کبودراهنگ و هیات همراه از نیروگاه 1000 مگاواتی شهید مفتح در استان بازدید کرد.

تامین اجتماعی همدان همواره مسیر تعامل وهمکاری را با کارفرمایان محترم پیگیری می کند

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهناز حمزه لوی، مدیرکل تامین اجتماعی همدان ضمن بازدید از شعبه کبودراهنگ واطلاع از وضعیت وعملکرد شعبه درارائه خدمات به بیمه شدگان شهرستان کبودراهنگ به همراه رئیس شعبه کبودرآهنگ و هیاتی از معاون و روسای ادارت اداره کل استان از نیروگاه شهید مفتح همدان بازدید کرد.

دکتردیناروند، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت وعملکرد نیروگاه گفت این نیروگاه دوسال پیاپی به عنوان برترین نیروگاه درسطح کشور انتخاب شده وبا اشتغال تعداد 297 نیروی رسمی و220 نیروی شرکتی همواره بیش از ظرفیت اسمی خود برق تولید وبه شبکه سراسری تزریق می نماید.

ایشان با شاره به وضعیت کم آبی درکشور افزود این نیروگاه به طورکامل از آب فاضلاب شهری استفاده می نماید وبا تصفیه این آب ضمن جلوگیری از هدررفت منابع آبی کشور باعث ذخیره سازی نیز می شود.

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: این نیروگاه با مساحت بیش از 270 هکتار با ظرفیت اسمی هزارمگا واتی همواره بیش از 1000 مگاوات برق تولید می کند وبه لحاظ عملکردی درسال 1399 نیز برترین نیروگاه انتخاب شده است ایشان افزودند سعی می کنیم حق بیمه پرسنل را علیرغم عدم پرداخت طلب نیروگاه به طورمنظم پرداخت کنیم وبدهی به سازمان تامین اجتماعی نداشته باشیم.
شهناز حمزه لوی مدیرکل تامین اجتماعی نیز ضمن تبریک این موفقیت به مدیرعامل وکارکنان نیروگاه شهید مفتح افزود درسطح استان نیروگاه شهید مفتح یکی از بهترین شرکت هاست که تعامل وهمکاری خوبی را به سازمان دارد وضمن ایجاد اشتغال برای قریب به 500 نفر درپرداخت حق بیمه آنان تعامل وهمکاری خوبی را با سازمان دارد ایشان افزودند: سازمان درسطح استان بیش از 760 هزار نفر را تحت پوشش دارد وبا توجه به هزینه تعهد ات ودرآمد مصوبی که از سوی سازمان درسال جاری برای اداره کل استان تعریف شده بایستی برای تحقق این مصوب وارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان وبازنشستگان در دریافت حق بیمه ها با کارفرمایان محترم تعامل وهمکاری داشته باشیم که البته مسیرحرکت اداره کل تامین اجتماعی همواره برمبنای تعامل سازنده با شرکای اجتماعی بوده است.

وی با اشاره به متناسب سازی حقوق مستمری بگیران افزود اندکی از دغدغه مستمری بگیران کاهش یافته وسازمان تامین اجتماعی بدون اینکه از منابع دولتی استفاده نماید با اتکا به منابع داخلی این افزایش ها را لحاظ کرد.

 مدیرکل تامین اجتماعی همدان گفت: بیش از 2500 نفر از مقرری بیمه بیکاری استفاده می نمایند که پرداخت مقرری به آنان و هم چنین سایر تعهدات سازمان منوط به اخذ حق بیمه های جاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied