شمانیوز
شما نیوز

نخستین جلسه کارگروه تأمین کاغذ مطبوعات برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه تأمین کاغذ مطبوعات عصر امروز به ریاست معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در محل معاونت امور مطبوعاتی برگزار و 15 درخواست واردات کاغذ بررسی شد.

نخستین جلسه کارگروه تأمین کاغذ مطبوعات برگزار شد
به گزارش شمانیوز : پیرو اطلاعیه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 2 تیرماه 1400 که طی آن از شرکت‌های معتبر وارد کننده‌ی کاغذ خواسته شده بود درخواست خود را به‌همراه پروفرمای واردات کاغذ و سوابق مالی و حقوقی به این معاونت ارسال کنند، پاکت‌های ارسالی 16 شرکت معتبر که در دبیرخانه معاونت مطبوعاتی ثبت شده بود، در حضور اعضای حاضر در جلسه امروز کارگروه، مفتوح و 15 درخواست واردات کاغذ مورد بررسی قرار گرفت. بررسی یکی از درخواست‌ها به‌علت اینکه پس از موعد مقرر واصل شده بود از دستور جلسه خارج شد.
 
 
این جلسه به ریاست محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و نمایندگان دیگر دستگاه‌های عضو ازجمله گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.
 
 
قرار است جلسه آتی کارگروه نیز، برای بررسی جزئیات و رفع نواقص احتمالی در روز 24 مردادماه 1400برگزار شود.
 
 
کارگروه تأمین کاغذ مطبوعات در راستای سیاست دولت مبنی بر حمایت از واردات کاغذ مورد نیاز مطبوعات کشور در سال 1400 تشکیل شد و قرار است هماهنگی‌ها و تصمیمات لازم برای واردات 5 هزار تن کاغذ تحریر و 25 هزار تن کاغذ روزنامه در این کارگروه صورت گیرد.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied