شمانیوز
شما نیوز

3 راه برای به دست آوردن بیت کوین از طریق استخراج و ذخیره سازی ابری

باید دانست که هزینه های عملیاتی زیاد رمز‌ارزها است، اما استخراج کنندگان بیت کوین در حال کسب درآمد هستند. در اینجا نحوه پیوستن به آنها و کسب سود آورده شده است.

3 راه برای به دست آوردن بیت کوین از طریق استخراج و ذخیره سازی ابری

به گزارش شمانیوز، بهبود سریع بیت کوین (BTC) بالاتر از 46000 دلار ، درخواست قیمت 100000 دلار بیت کوین را تا پایان سال 2021 تجدید کرده است. در حالی که تأثیرات سرکوب چین بر صنعت معدن به تدریج در حال محو شدن است، زیرا نرخ هش شبکه بیت کوین علائم بهبود را نشان می دهد.

یکی از مزایای سرکوب چین این است که موانع ورود به فضای استخراج بیت کوین را کاهش داده که نشان می دهد در بازارها سود ایجاد می کند.

استخراج بیت کوین یکی از معدود روش‌هایی است که سرمایه گذاران می‌توانند بیت کوین را بدون خرید مستقیم از بازار خریداری کنند و به سرعت تبدیل به صنعتی می شود که تحت سلطه منافع کلان است و می تواند هزینه برق و نگهداری مورد نیاز برای اجرای عملیات استخراج را تامین کند.

در اینجا برخی از گزینه های موجود برای پشته ساز رمزنگاری متوسط برای بدست آوردن BTC بیشتر از طریق قراردادهای استخراج ابری، سیستم عامل های وام دهی رمزنگاری و مبادلات متمرکز (CEX) وجود دارد.

قراردادهای استخراج ابری

صنعت ماینینگ ابری از روزهای اولیه بیت کوین وجود داشته و به علاقه مندان به استخراج بیت کوین که فاقد فضا، تجهیزات و برق مورد نیاز برای برون سپاری تولید هستند، ارائه می دهد.

برخی از شرکت های معروف‌تری که خدمات ماینینگ ابری را ارائه می دهند، عبارتند از Genesis Mining و HashNest ، اما تقاضا برای خدمات آن‌ها از قابلیت های آن‌ها فراتر رفته و در نتیجه تمام قراردادهای استخراج بیت کوین آنها به فروش می رسد.

یکی از اپراتورهای کنونی معدن با قراردادهای موجود، Shamining است. یک شرکت مستقر در انگلستان که از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده و ادعا می کند که مراکز داده در سراسر جهان با مکان هایی در کالیفرنیا، مکزیک، کیپ تاون، آفریقای جنوبی و لندن، انگلستان دارد. 

از طریق این سرویس ، کاربران می توانند تجهیزات معدن را اجاره کرده و هزینه های مربوط به عملکرد واحدها را بپردازند. در حالی که شرکت مسکن فیزیکی، عملیات و نگهداری را بر عهده دارد. پس از عملیاتی شدن، درآمد حاصل می تواند به کیف پول بیت کوین که توسط کاربر مشخص شده، برداشت شود.

قراردادهای اجاره فعلی شامل دو گزینه برای ماینرهای GPU است که هزینه آنها حدود 283 دلار برای 23،580 گیگهاش در ثانیه (GH/s) یا 1066 دلار برای 94،340 GH/s و یک گزینه دیگر برای استخراج کنندگان ASIC با هزینه فعلی 2571 دلار برای 235،849 GH/s است. قدرت استخراج همه قراردادها نشان می دهد که سوددهی آنها از 143 درصد شروع می شود.

گزینه دیگری که به کاربران انعطاف پذیری بیشتری در مورد پارامترهای قرارداد استخراج آنها می دهد، ECOS است، شرکتی که از منطقه آزاد اقتصادی واقع در هرازدان، ارمنستان خارج شد و از سال 2017 در حال فعالیت است.

لازم به ذکر است که همه خدمات استخراج ابری هشدارهایی در مورد خطرات بالا ارائه می دهند و هیچ سطحی از سود را نمی توان تضمین کرد. این می تواند به دلیل شرایط مختلف باشد. از جمله نوسان قیمت برق، نوسان قیمت بیت کوین و پیشرفت در فناوری استخراج که منجر به افزایش قابل توجه سختی استخراج می شود، که تجهیزات قدیمی را منسوخ می کند.

bit2

خدمات وام دهی رمزنگاری شده

یک گزینه سنتی تر برای هودلرها برای به دست آوردن بیت کوین بیشتر با استفاده از پشته فعلی خود که نیازی به سرمایه گذاری بیشتر ندارد. مانند استخراج، از طریق خدمات وام دهی است که سود سپرده ها را ارائه می دهد.

Nexo و Celsius دو تا معروف‌ترین پلتفرم‌های وام‌دهی هستند که به کاربران ارزهای رمزنگاری شده اجازه می دهند از دارایی های رمزنگاری شده خود وام بگیرند یا برای سپرده گذاری پاداش دریافت کنند.

در زمان نگارش این مقاله، سلسیوس درصد سود سالیانه (APY) 6.2٪ را برای سپرده های بیت کوین به کاربران ارائه می دهد و Nexo بازدهی استاندارد 5٪ را برای سپرده های انعطاف پذیر مدت ارائه می دهد. در حالی که سپرده های مدت دار حداقل یک ماه است و می تواند 6 درصد سود کسب کند.

گزینه سوم که 4 درصد بازده سپرده های BTC را در اختیار کاربران قرار می دهد، BlockFi است. این یکی ارائه دهنده خدمات دارایی های رمزنگاری شده که حساب های بهره و وام هایی با پشتوانه رمزنگاری ارائه می دهد و همچنین اخیراً کارت اعتباری پاداش بیت کوین راه اندازی کرده است.

از صرافی های متمرکز BTC کسب کنید

چندین صرافی متمرکز همچنین به دارندگان بیت کوین بازدهی سپرده های BTC خود را ارائه می دهند، البته با نرخ های پایین تر از موارد ذکر شده در بالا.

بایننس، بزرگترین CEX در اکوسیستم رمزنگاری، APY تخمینی 0.5 درصد را در اختیار کاربران قرار می دهد، در حالی که صرافی رتبه سوم Huobi 1.32 درصد ارائه می دهد.

بهترین بازدهی ارائه شده در CEX مستقر در ایالات متحده را می توان در Gemini یافت که در آن کاربران می توانند 1.65 on از سپرده های خود را کسب کنند.

KuCoin یک رویکرد بازار آزادتر برای وام دهی BTC ارائه می دهد که در آن وام دهندگان می توانند پارامترهای شرایط وام را تعیین کنند. بین مدت قرارداد هفت روز، 14 روز و 28 روز را انتخاب کرده و در عین حال نرخ بهره روزانه خود را برای رقابت با سایر وام دهندگان تعیین کنند. 

کمترین نرخ فعلی ارائه شده در KuCoin نرخ سالانه 1.82 on در یک قرارداد هفت روزه است.

با شروع کار موسسات بزرگ، شرکت های انرژی و دولت ها برای توسعه زیرساخت های استخراج بیت کوین، شرکت کنندگان کوچک‌تر در بازار به طور فزاینده ای تحت فشار قرار می گیرند. زیرا امکانات استخراج ابری قادر به همگامی با تقاضا نیستند.

وام دادن به بیت کوین به طور فزاینده ای روبه گسترش بوده و به نظر می رسد که دارندگان بیت کوین در آینده بتوانند بازدهی مناسبی را در بیت کوین دریافت کنند. در حالی که وام های پشتیبانی شده توسط بیت کوین راهی برای دسترسی هودلرها به ارزش توکن های خود بدون نیاز به فروش و ایجاد رویداد مشمول مالیات است.

منبع:https://cointelegraph.com/

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied