شمانیوز
شما نیوز

عملکرد اموال تملیکی استان‌ها ارزیابی شد/ استان‌های برتر مشخص شدند

سرپرست مدیریت نظارت و پایش سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: نمای کلی عملکرد استان‌ها در شاخص‌های مختلف نشان می‌دهد که استان‌های گلستان، زنجان و سیستان‌وبلوچستان با کسب بیشترین امتیاز، بهترین عملکرد را طی سه‌ماهه ابتدای سال جاری در مجموع شاخص‌ها داشته‌اند.

عملکرد اموال تملیکی استان‌ها ارزیابی شد/ استان‌های برتر مشخص شدند

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌‌آوری و فروش اموال تملیکی، دانیال جباری سرپرست مدیریت نظارت و پایش سازمان اموال تملیکی با اشاره به تدوین و انتشار نخستین گزارش عملکرد سه‌ماهه استان‌ها از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه سال جاری اظهار کرد: انتشار گزارش عملکرد مدیریت‌ها و ادارات استانی بر اساس شاخص‌های مورد نظر یکی از رویکردهای مهم سازمان بوده که هدف از آن، افزایش شفافیت درون سازمانی، معرفی الگوهای برتر و به اشتراک‌گذاری تجارب موفق همکاران سازمان است.


جباری با اشاره به وضعیت عملکرد استان‌ها عنوان کرد: طبق شاخص‌های محاسبه‌شده، در بخش تحقق فروش اموال منقول، استان گلستان و در بخش اموال غیرمنقول، استان اصفهان توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. در بخش اموال منقول استان‌های مازندران و ایلام و در بخش اموال غیرمنقول استان‌های خراسان‌جنوبی و زنجان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.


وی ادامه داد: استان‌های گلستان و اصفهان نیز هرکدام به‌ترتیب در تحقق درآمد در بخش منقول‌ و غیرمنقول در رتبه اول قرار گرفته‌اند. در بخش منقول استان‌های مازندران و ایلام و در بخش غیرمنقول استان‌های خراسان‌جنوبی و زنجان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.


سرپرست مدیریت نظارت و پایش سازمان اموال تملیکی با اشاره به وضعیت تعیین تکلیف پرونده‌ها گفت: نسبت پرونده‌های سنواتی به جاری و میزان رشد آن از دیگر شاخص‌هایی است که در پایش عملکرد استان‌ها محاسبه شده که استان‌های سیستان و بلوچستان، زنجان و کرمانشاه در وضعیت مطلوب‌تری نسبت‌به دیگر استان‌ها قراردارند.


وی در این باره گفت: با توجه به حجم گسترده پرونده های ورودی، مدیرعامل سازمان تعیین تکلیف فوری و دقیق پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های سنواتی را در دستور کار قرار داده و با ابلاغ دستورات لازم به تمام مدیریت‌ها و ادارات استانی و همچنین رصد و پایش مداوم عملکرد آنها، تا به امروز نتایج مثبتی در شاخص‌های مربوطه حاصل شده است.


جباری تصریح کرد: نمای کلی عملکرد استان‌ها در شاخص‌های مختلف نیز نشان می‌دهد که در مجموع استان‌های گلستان، زنجان و سیستان‌وبلوچستان با کسب بیشترین امتیاز، بهترین عملکرد را طی سه‌ماهه ابتدای سال جاری داشته‌اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور تعالی و اثر بخشی فعالیت‌های سازمان، ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و استانی به صورت مستمر انجام خواهد شد.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied