شمانیوز
شما نیوز

رمز ارز

Terra Virtua به دلیل نگرانی های زیست محیطی به بلاک چین Polygon نقل مکان می کند

جواد اشرف ، بنیانگذار و مدیر فناوری Terra Virtua ، می گوید: "با استفاده از قدرت این بلاک چین جدید ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که NFT های ما تأثیر خود را محدود می کنند."

Terra Virtua به دلیل نگرانی های زیست محیطی به بلاک چین Polygon نقل مکان می کند

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز، پلتفرم کلکسیون دیجیتال Terra Virtua در تلاش برای سبزتر شدن از بلاک چین اتریوم به Polygon منتقل شده است.

Terra Virtua در اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر شد ، اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه ای برای ایجاد یک اکوسیستم توکن غیرقارچی پایدارتر یا NFT ، به Polygon روی آورده است. این پلتفرم ادعا کرد که این حرکت انرژی لازم برای ایجاد یک NFT واحد را بیش از 99 reduce کاهش می دهد. با این حال ، Terra Virtua همچنین کلیه کالاهای دیجیتالی که قبلاً در Ethereum فروخته نشده بودند را در حرکت به Polygon بازسازی می کند.

جواد ، بنیانگذار Terra Virtua ، می گوید: "ماموریت ما این است که چگونه نحوه ارتباط مخاطبان با NFT ها را ایجاد کرده و آنها را برای همه در دسترس قرار دهیم ، اما ما معتقدیم که محیط زیست نباید هزینه این فناوری جدید تغییر بازی را بپردازد." اشرف. "با استفاده از قدرت این بلاک چین جدید ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که NFT های ما تأثیر خود را محدود می کنند."

به گفته Terra Virtua ، این حرکت بخشی از ارتقاء است تا پلت فرم را از آزمایش بتا خارج کند. این پروژه همچنین می گوید که مشارکت های صدور مجوز با ویژگی های فکری جهانی و افزودن ویژگی ها را ایجاد می کند.

در زمان انتشار ، این پلتفرم به عنوان بخشی از "ارتقاء گسترده سایت" اعلام شده آفلاین است. کاربران تا 22 آگوست فرصت دارند تا Terra Virtua NFT هایی را که در اتریوم ساخته شده اند خریداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied