شمانیوز
شما نیوز

رمز ارز اتریوم

خبر مهم برای ارز دیجیتال اتریوم

پروتکل AMM DeFi Balancer دوشنبه اعلام کرد که برای معرفی برنامه تشویقی MetaStable Pool با پلتفرم Lido مبتنی بر DAO همکاری کرده است. اولین فهرست مجموعه ، stETH/wstETH ، با هدف ارائه نقدینگی برای سهامداران در شبکه اتریوم است.

خبر مهم برای ارز دیجیتال اتریوم

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز، حوضچه های متاستابل ، حوضچه های نقدینگی هستند که به طور خاص برای کار با توکن های بسیار مرتبط (اما نه سخت) مانند دارایی های بسته بندی شده طراحی شده اند. کاربران می توانند سوآپ هایی بین استخرهای MetaStable و دارایی های ادغام شده با سایر حوضه های نقدینگی ایجاد کنند ، در حالی که از قیمت های مبادله ارزان تر سود می برند و نیازی به استخرهای پایدار اختصاصی مبادله ندارند. آنها همچنین از رقیق شدن نقدینگی موجود در حوضچه های موجود جلوگیری کرده و حداکثر میزان تجارت را افزایش می دهند.

اولین فهرست مجموعه ، stETH/wstETH ، با هدف ارائه نقدینگی برای سهامداران در شبکه اتریوم است. این استخر با پاداش LDO و BAL با اختصاص 2500 BAL در هفته و 25000 LIDO اضافی در هفته برای ماه اول حمایت می شود. اولین توزیع قرار است در 24 آگوست از طریق پورتال ادعای بالانسر انجام شود.

در ماه جولای ، Balancer استخرهای پایدار با گسترش بیشتر و لغزش کمتر نسبت به سایر استخرهای پلت فرم معرفی کرد. این به روز رسانی Balancer را با 3 نوع مختلف از نقدینگی به تنها بازار خودکار یا AMM تبدیل کرد. وزنی ، عنصری و پایدار است.

در اوایل ماه جاری ، مدیرعامل دامنه های توقف ناپذیر پیش بینی کرد که بازار استیبل کوین تا سال 2025 به 1 تریلیون دلار خواهد رسید - یا احتمالاً حتی زودتر. با این حال ، او تأکید کرد که تکثیر سکه های پایدار می تواند نگرانی های بی ثباتی را ایجاد کند و سوالات بیشتری را در مورد عدم قطعیت قانونی دارایی های وابسته به دنبال داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied