شمانیوز
شما نیوز

دوج کوین

خبرهای خوش برای دوج کوین | بنیاد Dogecoin پس از 6 سال وقفه باز می گردد

پس از شش سال ، بنیاد Dogecoin با تمرکز مجدد بر حمایت از اکوسیستم Dogecoin (CRYPTO: DOGE) مجدداً تأسیس شد و برخی اسامی برجسته را به هیئت مشاوران خود اضافه کرد.

خبرهای خوش برای دوج کوین | بنیاد Dogecoin پس از 6 سال وقفه باز می گردد

به گزارش خبرنگار شمانیوز ، بر اساس بیانیه بنیاد ، هیئت مشاوران شامل Vitalik Buterin بنیانگذار Ethereum (CRYPTO: ETH) و جارد بیرچال مشاور حقوقی و مالی ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا (NASDAQ: TSLA) خواهند بود.


خبرداغ : مهریه سنگین همسر مهدی قائدی + عکس  


بیرچال ، معاون ارشد سابق مورگان استنلی (NYSE: MS) ، همچنین در هیئت مدیره بنیاد ماسک فعالیت می کند و دفتر خانواده ماسک را مدیریت می کند. مدیر اجرایی منافع ماسک را در هیئت مشاوره دوج کوین در کنار بوترین ، بنیانگذار Dogecoin بیلی مارکوس و توسعه دهنده اصلی Max Keller نمایندگی می کند.

هیئت مدیره بنیاد متشکل از توسعه دهندگان اصلی روس نیکول و میشی لومین ، همراه با تیموتی استبینگ ، گری لاچانس و ینس ویچرز ، رهبران محصول و جامعه است.

دوج کوین 1

 اکنون که بنیاد دوباره راه اندازی شده است ، ساختاری برای استخدام کارکنان تمام وقت برای کار در پروژه ایجاد می شود. اینها شامل مهندسانی است که برای یکپارچه سازی سریعتر و API های آسانتر برای پروژه های مالی ، اجتماعی و خیریه مایل به استفاده از Dogecoin تلاش می کنند.

بنیاد Dogecoin همچنین قصد خود را برای محافظت از نام تجاری Dogecoin اعلام کرد.این پروژه می گوید: "در چند وقت اخیر ، تلاش های زیادی برای انتخاب نام تجاری" Dogecoin "در حوزه های مختلف انجام شده است ، به گونه ای که مانع استفاده جامعه و خود پروژه از آنها شود."

در واقع ، تعدادی از شرکت ها محصولات "مضمون دوج" را امسال معرفی کرده اند ، از جمله دئودورانت Unilever PLC (NYSE: UL) Ax که یک نسخه محدود بوی DOGE و کرافت هاینز Co (NASDAQ: KHC) زیرمجموعه اسکار مایر را عرضه کرد که نسخه محدود آن را به حراج گذاشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied