شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو امروز

قیمت خودرو سر به فلک کشید | جدول قیمت خودرو

قیمت خودرو طی چند روز گذشته با افزایش زیادی رو به رو بوده است و قیمت خودرو روند صعودی را طی کرد.

قیمت خودرو سر به فلک کشید | جدول قیمت خودرو

به گزارش شمانیوز، قیمت خودرو طی چند روز گذشته با افزایش زیادی رو به رو بوده است و قیمت خودرو روند صعودی را طی کرد. قیمت های اعلامی منجر به رکود شدید فروش خودرو شده است. قیمت خودرو هایی مثل پراید که طرفداران زیادی دارد، نیز با افزایش شدید قیمت مواجه شد. در ادامه قیمت خودرو را مشاهده می کنید.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت پژوپارس اتوماتیک از ابتدای مردادماه با افزایش ۱۸ میلیون تومانی روبه رو شده است. این خودرو در ابتدای مردادماه ۳۶۵ میلیون تومان قیمت داشت و این در حالی است که هم اکنون به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می رود. قیمت پژو۲۰۶ وی۸ صندوق دار نیز که در حال حاضر به قیمت ۳۰۳ میلیون تومان به فروش می رود، در ابتدای مردادماه ۲۸۰ میلیون تومان قیمت داشت و این یعنی افزاییش حدود ۲۳ میلیون تومانی در کمتر از یک ماه.

از سوی دیگر، پژو۲۰۷ اتوماتیک از سوی فروشندگان خودرو مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان دیده می شود؛ این خودرو در ابتدای مردادماه ۳۹۳ میلیون تومان قیمت داشت. به عبارتی، این خودرو شاهد رشد ۲۷ میلیون تومانی قیمت در این بازه زمانی بوده است.

در این میان، پژو۲۰۰۸ از ابتدای مردادماه رشد ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو هم اکنون در بازار به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان دیده می شود.

گزارش ها همچنین از بازار خودرو نشان می دهد پژو۴۰۵ جی ال ایکس با رشد ۱۷ میلیون تومانی قیمت روبه رو شده و به قیمت ۲۲۷ میلیون تومان در بازار دیده می شود.

اما در حوزه خودروهای تولیدی سایپا، پراید ۱۱۱ رشد قیمت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و این خودرو امروز در بازار، ۱۴۹ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین قیمت پراید ۱۳۱ از ابتدای مردادماه ۹ میلیون تومان افزایش یافته و در بازار ۱۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

تیبا هاچ بک با رینگ فولادی مدل سال ۹۹ در حال حاضر در بازار ۱۵۳ میلیون تومان قیمت دارد؛ این خودرو رشد ۱۴ میلیون تومانی قیمت را در بازه ابتدای مرداد تاکنون تجربه کرده است.

گزارش ها نشان می دهد دنا معمولی در حالی در ابتدای مردادماه ۲۹۰ میلیون تومان قیمت داشت که این خودرو با افزایش ۲۰ میلیون تومانی، به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان دیده می شود. دناپلاس اتوماتیک نیز رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان دیده می شود.

 

قیمت برخی خودروهای داخلی 

قیمت خودرو

 

آخرین وضعیت تولید پژو 206

این شرکت  در واکنش به خبر توقف خط تولید برخی از محصولات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ضمن تکذیب ایجاد خلل در فرآیند تولید، از تولید و عرضه خودروها بر اساس تقاضای بازار و مشتریان و اختصاص امکانات جدید  خبر داد.

براساس راهبردهای فعلی گروه صنعتی ایران‌خودرو و نیازمندی‌های بازار و مشتریان، برخی محصولات این خودروساز با اعمال بهبود و ارتقای برخی امکانات رفاهی و ایمنی به تولید می‌رسد.

این اقدام در سنوات گذشته نیز معمول بوده و پس از اعمال تغییر و بهبود در محصولات، کدهای جدیدی به آن‌ها اختصاص یافته است؛ تولید رانا پلاس، سورن پلاس و خانواده ۲۰۶ و ۲۰۷ از مصادیق اخیر در بهبود محصول و تعریف کد جدید است.

علاوه بر ادامه تولید ۲۰۶ تیپ دو، قرار است دو محصول ۲۰۶ و ۲۰۷ با سقف‌های دو رنگ و شیشه‌ای به بازار عرضه شوند؛ در خودروی رانا نیز علاوه بر راناپلاس، رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته روانه بازار خواهد شد.در آینده نیز روند بهبود و ارتقای سطح محصولات متناسب با نیاز بازار در تمامی تولیدات گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    شما رو خدا کاری کنید ،خسته شدیم ...کم آوردیم کمی وجدان داشته باشید نمیشه زندگی کرد آخه چه جوری ...پراید تولید خودتون ۱۵۰ میلیون ..‌‌ازکجاو چه جوری بیاریم ...چرا هرروز حق زندگی وزندگانی رو تنگ تر وتنگ تر می کنید ...‌ی ه کاری کنید این ملت گناه دارن😭🤲