شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین

استقبال جهانی از بیت کوین ادامه دارد

ولز فارگو از طریق صندوق جدیدی که با مشارکت NYDIG و FS Investments صادر شده است ، در یک سال آینده به مشتریان ثروتمند خود بیت کوین پیشنهاد خواهد داد.

استقبال جهانی از بیت کوین ادامه دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز ، ولز فارگو - یکی از قدیمی ترین بانک های ایالات متحده - یک صندوق سرمایه گذاری جدید ایجاد کرده است که به مشتریان ثروتمند خود در بیت کوین (BTC) پیشنهاد بدهد.

ثبت فارگو از "اعلان معافیت اوراق بهادار" - همچنین به عنوان فرم D شناخته می شود - در کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان می دهد که این صندوق "FS NYDIG BITCOIN FUND I" نامیده می شود ، که نشان دهنده این واقعیت است که به عنوان یک مشارکت محدود با شرکت خدمات سرمایه گذاری NYDIG و مدیر دارایی های جایگزین FS Investments ادغام شده است.

این اطلاعیه نشان می دهد که خدمات پاکسازی Wells Fargo برای همه مشتریانی که به صندوق ارجاع می دهند ، هزینه استقرار و خدمات دریافت می کنند. همچنین نشان می دهد که اولین فروش صندوق هنوز رخ نداده است و فارگو انتظار دارد این پیشنهاد بیش از یک سال به طول انجامد.

NYDIG ، مخفف گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک ، متعلق به Stone Ridge Asset Management است که استراتژی سرمایه گذاری متمرکز بر بیت کوین را از طریق قرار گرفتن غیر مستقیم و خرید مستقیم بیت کوین از طریق NYDIG دنبال کرده است.

NYDIG همچنین تابستان امسال با JPMorgan Chase در صندوق جدید بیت کوین همکاری کرده است - تنها یکی از شش صندوق رمزنگاری این بانک بزرگ که از طریق آن به مشتریان مختلف رمزنگاری می کند.

محور فارگو برای رمزنگاری منعکس کننده محبوبیت روزافزون دارایی در وال استریت است ، مانند گلدمن ساکس ، BNY ملون ، JPMorgan Chase و Morgan Stanley.

بیت کوین

در ماه مه ، دارل کرونک ، رئیس موسسه سرمایه گذاری ولز فارگو ، به خبرنگاران گفت که این موسسه در حال حاضر قضاوت می کند که فضای ارزهای رمزنگاری شده "به تکامل و بلوغ توسعه خود رسیده است که به آن اجازه می دهد تا به عنوان یک دارایی قابل سرمایه گذاری قابل استفاده باشد" و از آن زمان آغاز شده است. ارائه خدمات به مشتریان با ارزش خالص بالا. تا دسامبر 2020 ، رئیس استراتژی دارایی های واقعی در این موسسه پیشنهاد کرده بود که علاقه چندانی به رمزنگاری ندارد.

BlackRock تقریبا 400 میلیون دلار در سهام استخراج بیت کوین سرمایه گذاری کرده استبر اساس گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ، mungesRock ، بزرگترین مدیر دارایی جهان ، در پایان سه ماهه دوم نزدیک به 400 میلیون دلار در شرکت های استخراج بیت کوین سرمایه گذاری کرده بود.

فوربس پنجشنبه گزارش داد که پرونده های SEC مورخ 30 ژوئن BlackRock را با 6.71٪ در Marathon Digital Holdings و 6.61٪ در Riot Blockchain نشان می دهد.مبلغ کل تعهد شده بین این دو شرکت تنها کمتر از 383 میلیون دلار است.این سرمایه گذاری در تعدادی از صندوق های متقابل BlackRock و صندوق های قابل مبادله (ETF) ، مانند iShares Russell 2000 ETF ، گسترش یافته است.

در اوایل ماه جاری ، غول مدیریت دارایی Fidelity International همچنین سرمایه گذاری خود را در Marathon Digital فاش کرد که نشان دهنده افزایش علاقه شرکت های اصلی خدمات مالی در بخش رمزنگاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied