شمانیوز
شما نیوز

کنعانی زادگاه ستاره ویژه کالدرون برابر استقلال

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس این شانس را دارد تا در غیاب سیدجلال حسینی بار دیگر در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد و البته مهره خاص این بازی محسوب می‌شود.

کنعانی زادگاه ستاره ویژه کالدرون برابر استقلال

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، در میان بازیکنان کنونی پرسپولیس این تنها محمدحسین کنعانی زادگان است که سابقه بازی در هر دو تیم را در کارنامه دارد و از این حیث بازیکن خاص این بازی محسوب می‌شود. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در دیدار قبلی با خوش شانسی بزرگی از اشتباه دروازه‌بان صنعت نفت آبادان سود برد و توانست گلزن آن بازی لقب گیرد، اکنون در غیبت احتمالی سیدجلال حسینی در ترکیب این تیم در جدال با استقلال نیز شانس حضور در ترکیب اصلی را برای خود متصور است.


کنعانی زادگان که پیش از این نیز در پرسپولیس حضور داشت و البته شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی به دست آورده بود، در شرایطی راهی ملوان شد تا خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد که شانس به او رو کرد و توانست نظر کارلوس کی‌روش را برای دعوت به تیم ملی به خود جلب کند. کنعانی زادگان اما در پایان دوران سربازی خود در اقدامی عجیب، با پرسپولیس برای ادامه حضور به توافق دست نیافت و اشتباه سازمان لیگ در صدور رضایتنامه و فسخ قرارداد مدت باقیمانده او با پرسپولیس نیز باعث شد تا در تصمیمی عجیب به استقلال بپیوندند. کنعانی زادگان ملی‌پوش که در آن دوره، همه چیز را به سود خود می‌دید، در رفتاری غیرحرفه‌ای برای به دست آوردن دل هواداران استقلال در چند مرحله صحبت‌هایی علیه پرسپولیس داشت. با این حال خیلی زود همه چیز علیه خودش شد و بعد از چند اشتباه نیز در ترکیب این تیم، بدشانسی او با پارگی رباط تکمیل شد. علیرضا منصوریان خیلی زود از روی نام او عبور کرد و از لیست استقلال نیز کنار گذاشته شد.


کنعانی زادگان اما با روحیه بالا و انگیزه شخصی خیلی زود بار دیگر در مسیر پیشرفت قرار گرفت و البته خوش شانس هم بود که تیم ملی در آن دوران کارلوس کی‌روش را روی نیمکت خود داشت که برای بازیکنانی که سابقه حضور در تیم ملی را داشتند، احترام ویژه‌ای قائل می‌شد. کنعانی زادگان با همین روحیه بار دیگر به تیم ملی بازگشت و بعد از نمایش مناسب در ترکیب ماشین سازی نیز، چند پیشنهاد را به دست آورد.


او در نهایت در نقل و انتقالات این فصل و در شرایطی که این تیم در خط دفاعی خود و در پست دفاع میانی بازیکنانی همچون شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی ، محمد انصاری و محمد نادری را نیز داشت، به عقد قرارداد با این تیم درآمد و البته طی دو هفته ابتدایی نیمکت نشینی را تجربه کرد. او در هفته گذشته به ترکیب اصلی آمد و موفق شد تک گل تیمش را به نام خود کند تا شانس خود را برای حضور در دیدار دربی افزایش دهد و البته اکنون با مصدومیت سیدجلال حسینی کاملا سکه شانس به او رو کرده و برابر استقلال احتمالا در ترکیب اصلی حاضر خواهد شد.


اما او از این جهت هم که تنها بازیکن این دربی است که سابقه بازی با پیراهن استقلال را هم در کارنامه دارد، به بازیکن ویژه این بازی تبدیل خواهد شد. بازیکنی که بعد از اتفاقاتی که در دوران حضورش در استقلال رخ داد، بارها علیه حریف فردای تیمش موضع گرفت و کری‌ها و مصاحبه‌های تندی علیه آنها شکل داده و باید دید برخورد هواداران استقلال در بازی فردا با او به چه شکل خواهد بود. موضوعی که او باید کاملا در نمایش خود به آن توجه کند و با بی توجهی به سکوهای حریف، با تمرکز بیشتری برای موفقیت تیمش تلاش کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied