شمانیوز
شما نیوز

پیش بازی استقلال و پرسپولیس + ترکیب دو تیم | یکشنبه 31 شهریور

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر امروز یکشنبه به مصاف هم می‌روند.

پیش بازی استقلال و پرسپولیس + ترکیب دو تیم | یکشنبه 31 شهریور

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در چارچوب هفته چهارم نوزدهمین دوره لیگ برتر تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند.

 

جهت مشاهده پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس اینجا کلیک کنید

 

آندره آ استراماچونی ایتالیایی و گابریل کالدرون آرژانتینی به عنوان سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای اولین بار قرار است در دربی تهران رو در روی هم قرار بگیرند.

 

این ۲ سرمربی که سابقه حضور در دربی‌های معتبر را دارند خوب می‌دانند نتیجه گیری در شهرآورد پایتخت ایران چه تاثیری در ادامه راه شان دارد و به همین دلیل تلاش می‌کنند با پیروزی در این بازی ضمن افزایش محبوبیت خود بین هواداران، جایگاه مناسبی را هم برای تیم تحت هدایت‌شان بدست آورند.

 

استقلال - پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، فصل جدید را با برتری یک بر صفر مقابل پارس جنوبی آغاز کرد و در هفته دوم لیگ نوزدهم با یک گل مغلوف تراکتوری‌ها شد. سرخپوشان هفته سوم توانستند با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهند.

 

در حال حاضر پرسپولیس با کسب ۲ پیروزی و یک شکست با ۶ امتیاز در رده ششم جدول لیگ نوزدهم حضور دارد. پرسپولیسی‌ها در صورت پیروزی در نودمین دربی ۹ امتیازی می‌شوند و به صدر جدول می‌رسند.

 

تساوی سرخابی‌های پایتخت در هفته چهارم لیگ نوزدهم به سود تیم‌های شهرخودرو، سپاهان و تراکتور است.

 

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی ۹۰

  • علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور، جونیور براندائو.

پرسپولیسی‌ها برای دیدار با استقلال محرومی ندارند، اما کمال کامیابی نیا مصدوم است و به این دیدار نخواهد رسید.

 

استقلال - پرسپولیس

 

 

استقلال - پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال شرایطش کمی با سرخپوشان متفاوت است. استقلالی‌ها لیگ نوزدهم را با شکست یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز آغاز کردند و در هفته دوم و سوم به ترتیب مقابل فولاد و نفت مسجدسلیمان با نتیجه تساوی متوقف شدند.

در حال حاضر آبی پوشان پایتخت با ثبت ۲ تساوی و یک شکست در رتبه پانزدهم جدول نوزدهمین دوره لیگ برتر قرار دارند. آبی پوشان پایتخت که در ۳ بازی ابتدایی لیگ نوزدهم عملکرد خوبی نداشتند با پیروزی در این دیدار ۵ امتیازی می‌شوند و تا رتبه هفتم جدول بالا می‌آیند.

 

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال

  • سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، داریوش شجاعیان، علی دشتی، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی و مهدی قائدی

فرشید باقری به دلیل مصدومیت و فرشید اسماعیلی به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارند. البته گفته می‌شود شیخ دیاباته هم به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده به دربی ۹۰ نمی‌رسد.

استقلال - پرسپولیس

در ۸۹ دربی قبلی سهم استقلال ۲۶ و پرسپولیس ۲۴ برد بوده و ۳۸ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

تیم داوری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس

  • داور: موعود بنیادی فر
  • کمک ها: محمدرضا منصوری – حسن ظهیری
  • کمک داوران اضافی: سیدرضا مهدوی – سیدعلی میرغفاری
  • داور چهارم: سعید علی نژادیان
  • ناظر داوری: حسین عسگری

استقلال - پرسپولیس


 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حمید صدریان

    بسمه تعالی
    باسلام بهتر است هوا داران اجازه بازی کاملا جوانمردانه را بدهند حاشیه ساز نشوند امید است لیگ نوزدهم بتواند مولود ی مبارک بنام تیم منسجم ایران داشته باشد
    از درگاه خدا امید دارم که سیستم تیمها حفظ توپ و ایجاد موقعیت گل باشد زیرا اگر چنین شد می شود به یک هشتم نهایی جام جهانی امید داشت