شمانیوز
شما نیوز

علت رفتار زشت و غیر حرفه ای تبریزی پس از تعویض مشخص شد + جزئیات

مهاجم استقلال به دلیل رفتار تماشاگران این تیم در بازی با ذوب‌آهن نسبت به عملکرد خود، معترض بود.

علت رفتار زشت و غیر حرفه ای تبریزی پس از تعویض مشخص شد + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، مرتضی تبریزی در دقیقه ۸۱ بازی با ذوب‌آهن از زمین بازی تعویض شد و زمانی که قصد نشستن روی نیمکت را داشت به شدت عصبانی بود تا جایی که با لگد به کلمن کنار زمین کوبید. در ابتدا این طور تصور شد که تبریزی نسبت به تعویض خود معترض است در حالی که به هیچ عنوان اصل ماجرا این نبود، ماجرا از این قرار است که تماشاگران استقلال از دقیقه ۶۰ تا ۷۰ به شدت علیه مرتضی‌تبریزی شعار دادند و خواهان خروج او از باشگاه شدند و به همین دلیل تبریزی کنار خط آمد و از استراماچونی خواست که او را به دلیل مسائل روحی تعویض کند.

 

استراماچونی که از طریق تعدادی از نیمکت نشینان تیم متوجه شده بود که هواداران علیه تبریزی شعار می‌دهند تصمیم گرفت او همچنان به بازی ادامه بدهد هر چند که در دقیقه ۸۱ به دلیل مسائل فنی و برای تغییر تاکتیک آرش رضاوند را جانشین او کرد.

 

با این شرایط علت عصبانیت مرتضی تبریزی، تعویض و استراماچونی  نبود بلکه شعارهای بود که علیه این بازیکن داده شد و باعث شد او با چنین حالتی نسبت به این اتفاق واکنش نشان بدهد.

 

هواداران استقلال در طول سالهای گذشته بارها علیه بازیکنان تیم شان شعار داده اند و این اتفاقی است که باعث شده تا آنها نتوانند نمایش خوبی داشته باشند چراکه فشار زیادی را روی خود حس میکنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied