شمانیوز
شما نیوز

نیمار: چنین گل‌هایی را دوست دارم

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از وضعیت خود در این تیم راضی است و از بهتر شدن رابطه اش با هواداران گفت.

نیمار: چنین گل‌هایی را دوست دارم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از اکیپ، نیمار از زمانی که به ترکیب پاری سن ژرمن اضافه شده است توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. او در فصل جاری چهار بازی در لیگ فرانسه برای پاری سن ژرمن انجام داده که در سه بازی آنها موفق شده که تک گل تیمش را به ثمر برساند تا 9 امتیاز را به تنهایی برای پاریسی ها به ارمغان آورد.

نیمار از وضعیت خود در پاری سن ژرمن راضی است. او گفت: بسیار خوشحالم که بازهم توانستم یک گل سه امتیازی به ثمر برسانم. مهم این است که بتوانم به تیمم برای پیروز شدن کمک کنم و برای این در میدان حضور دارم.

او ادامه داد: زدن چنین گل‌هایی را بسیار دوست دارم. وقتی بازی سخت می شود زدن گل و تغییر جریان بازی لذت بخش است.

نیمار درباره بهتر شدن رابطه‌اش با هواداران بعد از درخشش در دیدارهای اخیر گفت: بله رابطه‌ام با هواداران بهتر شده است. چنین رابطه‌ای مثل رابطه با همسرم است. وقتی ما به مشکل می‌خوریم بحث و دعوا می‌کنیم ولی بعد از مدتی شرایط بهتر می‌شود و به هم محبت می‌کنیم. الان هم رابطه‌ام با هوادران بعد از مشکلاتی که داشتم بهتر شده است.

این ستاره برزیلی افزود: من اینجا هستم که به پاری سن ژرمن کمک کنم. حاضر هستم که برای موفقیت تیم از جان مایه گذارم.

نیمار درباره ام‌باپه گفت: با هم مشکلی نداریم و خوشحالم که او برگشته است. او در این دیدار می‌توانست چند موقعیت خوب برایم ایجاد کند و بعد از بازی هم خود او به چنین چیزی اعتراف کرد. نه تنها من بلکه همه هواداران پاری سن ژرمن از بازگشت ام‌باپه خوشحال هستند. او بازیکن بسیار خوبی است و هر بازیکنی دوست دارد که در کنارش بازی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied