شمانیوز
شما نیوز

بازگشت مسی به تیم ملی از ماه آینده

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین می‌گوید بی‌صبرانه مشتاق بازگشت مسی به ترکیب تیم ملی این کشور بوده و مسی از ماه آینده برای آرژانتین بازی خواهد کرد.

بازگشت مسی به تیم ملی از ماه آینده

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین می‌گوید لیونل مسی ستاره بزرگ این تیم که به دلیل محرومیت در حال حاضر قادر به همراهی تیم ملی کشورش نیست از ماه نوامبر یعنی ماه آینده میلادی به ترکیب بازخواهد گشت.

مسی بعد از آنکه در ماه آگوست و در جریان برگزاری رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به دلیل انتقاد تند از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی کانمبول و متهم کردنش به فساد به سه ماه محرومیت محکوم شده بود تا کنون دیگر با پیراهن آلبی سلسته به میدان نرفته است.

مسی در آن زمان بعد از آنکه در دیدار رده‌بندی کوپا آمریکا بین آرژانتین و شیلی از زمین بازی اخراج شد بعد از مسابقه برای گرفتن مدالهای خود حاضر نشد و بعدها توضیح داد که نمی‌خواسته جزئی از فسادی باشد که کانمبول را فرا گرفته و باعث بی‌احترامی به رقابتی مثل کوپا آمه‌ریکا شده است.

حالا لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین درباره بازگشت دوباره مسی به تیم ملی این کشور گفت:" مسی به دلیل محرومیت در ترکیب ما حضور ندارد. ولی سرخیو آگوئرو به دلیل مشکلی که اخیرا داشته و نتوانسته به صورت صد در صد با باشگاهش تمرین کند به تیم ملی دعوت نشده. ولی هر دوی آنها هم مسی و هم آگوئرو از ماه آینده مسلما به ترکیب آرژانتین برخواهند گشت".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied