شمانیوز
شما نیوز

محمدخانی: تا به حال بازیکن برزیلی به ضعیفی جونیور ندیده‌ام!+پرسپولیس قطعاً یکی از مدعیان قهرمانی است

ناصر محمدخانی:پرسپولیس به لحاظ روحی کمی بهتر شد و به نظرم در آینده وضعیت بهتر از این هم خواهد شد.

محمدخانی: تا به حال بازیکن برزیلی به ضعیفی جونیور ندیده‌ام!+پرسپولیس قطعاً یکی از مدعیان قهرمانی است

 

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: ناصر محمدخانیدرباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: با این برد پرسپولیس به لحاظ روحی کمی بهتر شد و به نظرم در آینده وضعیت بهتر از این هم خواهد شد، چون هنوز این تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد. یک مقدار تغییر و تحول در مدیریت، کادرفنی و ترکیب تیم به وجود آمده و نیاز به زمان دارد تا این هماهنگی شکل بگیرد. پیروزی برابر پیکان انگیزه خوبی نزد بازیکنان به وجود آورد تا بچه‌ها در بازی‌های بعد نشان دهند یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: کالدرون هم چند ماه است به تیم اضافه شده و هنوز شناخت کافی از بازیکنان ندارد و نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود و مطمئنم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف جونیور براندائو در چندین هفته گذشته عنوان کرد: جونیور خیلی ضعیف است، حتی یک کنترل توپ ساده هم نمی‌تواند انجام دهد. در یک صحنه توپ را با بیرون پا کنترل کرد، اصلاً من ماندم،‌ در شش قدم راحت می‌توانست توپ را کنترل کند و ضربه بزند، ولی با بیرون پا اصلاً نفهمیدم چه کار کرد! برزیلی‌ها به تکنیک و کنترل توپ معروف هستند، ولی این بازیکن خیلی ضعیف است. تا به حال بازیکن برزیلی به این اندازه ضعیف ندیدم. جونیور نه تکنیک دارد و نه کنترل توپ. هیچ چیز مثبتی در او دیده نمی‌شود.

«با این عملکرد فنی جونیور در اکثر مسابقات در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار دارد.»، محمدخانی در واکنش به طرح این موضوع گفت: شاید کالدرون نظر مثبتی روی این بازیکن دارد، ولی فکر نمی‌کنم او هم از عملکرد جونیور راضی باشد. فقط به این بازیکن فرصت می‌دهد تا خودش را نشان دهد. فکر هم نمی‌کنم که از بازی بعد جونیور در ترکیب باشد.

وی ادامه داد: من یک ماه پیش گفتم باید از او حمایت شود، ولی الان واقعا می‌توانیم به جای جونیور از بازیکنان رده امید استفاده کنیم تا هفت، هشت سال برای ما بازی کنند. بازیکنان خارجی مهمان هستند و بعد از شش ماه یا یک سال می‌روند، ولی اگر قرار است در این سطح باشد،‌ بازیکنان رده امید بهتر هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد علی علیپور نیز یادآور شد: متأسفانه علیپور هم نسبت به سال گذشته شرایطش فرق کرده است. فکر می‌کنم این هم به خاطر استرس و فشاری است که روی او وجود دارد و کمی شرایط روحی و تمرکزش به‌هم ریخته است. علیپور باید کمی تحرکش را بیشتر کند. در بازی با پیکان هم خیلی تلاش کرد تا گل بزند، اما کمی هم بدشانس بود.

محمدخانی در پایان با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در فاز هجومی و آمار ضعیف گلزنی این تیم گفت: پرسپولیس تا قبل از بازی با پیکان سه گل زده، چهار گل خورده بود و تفاضل گلش منفی بود. این اتفاق در تاریخ این تیم سابقه ندارد، ولی باز هم من به آینده پرسپولیس امیدوارم. به نظرم با برد مقابل پیکان انگیزه تیم بالا رفت برای بازی‌های بعد و رفته رفته بهتر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied