شمانیوز
شما نیوز

واکنش برانکو به توافق با پرسپولیس و دفاع از علیپور

برانکو ایوانکوویچ درباره شایعات مربوط به توافق با پرسپولیس و همچنین ماجرای مالیات 10 میلیاردی‌اش واکنش نشان داد.

واکنش برانکو به توافق با پرسپولیس و دفاع از علیپور

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: سرمربی سابق پرسپولیس که بعد از جدایی از الاهلی خیلی زود با مدیران این تیم برای دریافت مطالبات خود به توافق دست یافته، این روزها درگیر کارهای مربوط به کمپ خود در واراژدین است. برانکو معتقد است تا زمانی که همسرش فرصت استراحت بدهد نسبت به پیشنهاداتی که دارد بی تفاوت خواهد ماند و استراحت و کارهای شخصی‌اش را در کرواسی دنبال می‌کند.

موضوع مربوط به شایعه مالیات 10 میلیاردی و همچنین توافق با پرسپولیس بهانه گفتگو با سرمربی کروات سابق پرسپولیس بود که او در این رابطه گفت: موضوع مالیات را من نمی‌دانم به ریال چقدر می‌شود. مالیات من طبق قرارداد برعهده باشگاه است و موظف بوده که در پایان هر قرارداد مفاصا مالیات را به من بدهد. آنها بعد از دوره طاهری هیچ مدرکی به من ندادند و البته من در این مدت با پرسپولیس چند سفر در لیگ قهرمانان و همچنین اردویی داشتم و بعید می‌دانم مشکل بزرگی بوده باشد. 10 میلیارد؟ اما بعید می‌دانم این مبلغ شود چرا که باشگاه می‌تواند به صورت ریالی یا از راه‌های بانکی دیگر همانند آنچه که طاهری دنبال می‌کرد پرداخت کند و بعید می‌دانم چنین مبلغی شود.

برانکو درباره آخرین جلسه وکیل خود با باشگاه و توافقی که صورت گرفته گفت: من در پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و اجازه نمی‌دهم چیزی آن را خدشه دار کند. من نهایت تعاملی که می‌توانستم و می‌توانم با پرسپولیس داشتم. یک سال پولی از قراردادم دریافت نکردم و من و کادرم با تمام تعهدی که داشتیم برای تیم تلاش کردیم و خوشحالم که در پایان آن نیز 2 جام برای هواداران در کنار بازیکنان کسب کردیم. ما مربیان زندگی‌مان از طریق شغل‌مان می‌گذرد، همانطور که شما در رسانه‌تان شاید بعد از سه ماه عدم دریافت مبلغ با مشکل مواجه شوید. وکیل من به باشگاه تخفیف داد و قرار شد بعد از آن این نیمی از مبلغ توافق شده ابتدا پرداخت شود و مابقی نیز در چند قسط. این به نظرم بهترین راهکار و کاری بود که ما می‌توانستیم داشته باشیم. هم تخفیف و هم دریافت در چند قسط. این البته پیشنهاد ما بود و منتظر باشگاه پرسپولیس هستیم. همه چیز در قرارداد ما مشخص بود و همانطور که گفتم من فقط نمی‌خواستم خاطرات شیرین ما در پرسپولیس با مشکلی مواجه شود.

سرمربی سابق سرخپوشان درباره عملکرد این تیم در فصل جاری و اینکه آیا شرایط آنها را دنبال می‌کند یا خیر گفت: بله، دنبال می‌کنم و همانطور که گفتم تماشای بازی آنها سخت است اما از طریق دوستانم در ایران در جریان شرایط کلی هستم. هومن افاضلی نمی‌گذارد چیزی از قلم بیفتد! (خنده) او واقعا چه در زمان حضورم در ایران و چه اکنون کاری می‌کند که انگار چشمانم در تهران باقی مانده است. او در تیم ملی و بعد از آن در پرسپولیس کمک زیادی به من کرد و در معرفی بازیکنان نیز کمک کرد. او کارش را بلد است و البته بدشانس بوده که نتوانسته تاکنون به آنچه که استحقاقش است برسد.

برانکو درباره علی علیپور که این روزها در بحران گلزنی قرار دارد نیز گفت: باید به او اعتماد کنید. من دلیل این فشاری که می‌گویید را نمی‌دانم. من هیچ وقت از بازیکن مشخصی مسوولیت مشخص را نمی‌خواستم و این وظیفه تمام بازیکنان بود چه در دفاع و چه در حمله در حد توان خود کمک کنند. علیپور بازیکن شایسته‌ای است و قدر پیراهنی که بر تن دارد را می‌داند و باید به خاطر بیاورید چه گل‌های حساس و فوق العاده‌ای برای تیم به ثمر رسانده. اگرچه هیچ چیز برای یک مهاجم شادی بعد از گل نیست و من مطمئنم که او قادر خواهد بود بار دیگر در این مسیر قرار گیرد و باید بیشتر به او وقت داد و اعتماد کرد.

او در پایان درباره آینده کاری خودش نیز گفت: اکنون فرصت بیشتری برای اینکه کارهای شخصی‌ام را انجام دهم دارم. کار همیشه هست. پیشنهاداتی از قطر، امارات و چین دارم اما تا زمانی که همسرم بتواند مرا در خانه تحمل کند منتظر خواهم ماند. اما به زودی کار جدید را آغاز خواهم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied