شمانیوز
شما نیوز

با حرف زدن نمی‌توان قهرمان شد

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ فتح لیگ قهرمانان را بسیار دشوار توصیف کرد.

با حرف زدن نمی‌توان قهرمان شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: در سومین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ فردا شب و در یونان مهمان المپیاکوس خواهد بود. نیکو کوواچ در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط تیمش صحبت کرده و مدعی شد تیمش نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است.

شرایط بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان: "قهرمان شدن در این رقابت ها بسیار دشوار است و اگر سه قهرمانی اول را کنار بگذارید، ما در چهل سال اخیر فقط دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده ایم. آرزوی همه ما کسب قهرمانی است، اما این اتفاق نه با حرف زدن، بلکه با پیروزی در همه بازی ها رخ می دهد.

نسبت به سال قبل ما از نظر تهاجمی پیشرفت کرده، اما از نظر دفاعی بدتر شدیم و ما باید در زمین تعادل داشته باشیم. در دیدار مقابل آگزبورگ کمی دچار بی تمرکزی شدیم و ما روزانه روی بهبود این موضوع تلاش می کنیم و من فکر می کنم در حال حاضر شاهد پیشرفت مثبت هستیم."

نیکلاس سوله و مصدومیت شدید اخیر: "نیکولاس بازیکنی مهمی برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بوده. شما نمی توانید مدت زمان دوری سوله از میادین را پیش بینی کنید، اما باید مراقب باشید. او نباید در بازگشت دوباره خود اشتباه کرده و عجله داشته باشد. ما چهار بازیکن به نام های پاوارد، بواتنگ، هرناندز و مارتینز که می توانند در خط دفاعی به میدان بروند و خواهیم دید چه بازیکنانی راهی میدان خواهند شد."

نیمکت نشینی های اخیر توماس مولر: "من همیشه گفته ام که توماس مولر بازیکن مهمی برای تیم است. آینده نشان خواهد داد که آیا او فردا یا در هفته های آینده بازی خواهد کرد یا خیر. من ارزش توماس مولر را می دانم و او دوباره خود را اثبات خواهد کرد.

توماس مولر در پست وینگر راست قهرمان جام جهانی شد و علاقه دارد در هر پستی بازی کند. ما ستاره ای به نام فیلیپ کوتینیو در اختیار داریم و من تاکید می کنم که به همه بازی خواهد رسید."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied