شمانیوز
شما نیوز

بهترین بازیکن دیدار استقلال و سایپا انتخاب شد

کاپیتان استقلال برای دومین بازی متوالی نقشی کلیدی و تاثیرگذار در برد این تیم ایفا کرد تا طبق آنالیزهای صورت گرفته عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص بدهد.

بهترین بازیکن دیدار استقلال و سایپا انتخاب شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: انتقادات از وریا غفوری به خاطر دور بودن از شرایط آرمانی در روزها و هفته های ابتدایی فصل حالا جای خود را به تعریف و تمجید از کاپیتان اول این فصل استقلال داده است. بعد از درخشش در مصاف با فجرسپاسی در جام حذفی که توام با گلزنی از روی ضربه ایستگاهی و شکستن قفل دروازه شیرازی ها بود این بار وریا هم از روی نقطه پنالتی گل زد و هم در جریان 90 دقیقه بهترین آمار را از خود برجای گذاشت.

درخشش وریا تا اندازه ای جالب توجه بود که کارشناسان سایت yazdah.net میانگین نمره 9.2 را برای غفوری در نظر گرفتند تا از او به عنوان بهترین بازیکن جدال استقلال با سایپا نام برده شود. کاپیتان آبی ها در این بازی 51 بار پاس داد که دقت پاس های صحیح او 82% ثبت شد. یک بار موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد تا کابوس این ضربات هم برای استقلالی ها به پایان برسد .

وریا در گلسازی هم موفق نشان داد و با یک پاس گل و 2 پاس کلیدی در جریان بازی موفق به ثبت نمره فوق العاده در آنالیزهای صورت گرفته شد تا این نمایش او پاسخی باشد برای منتقدان و آنها که اعتقاد داشتند این بازیکن از فرم مطلوب به دور است. حالا طرفداران استقلال می توانند حساب ویژه تری روی وریا در بازی های حساس پیش رو باز کنند تا تیم محبوب شان با رهبری این مدافع ملی پوش به روزهای اوج بازگردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied