شمانیوز
شما نیوز

جریمه ی حاج صفی و نساجی و شاهین

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های نساجی مازندران و شاهین شهرداری بوشهر و نیز، احسان حاج‌صفی را جریمه کرد.

جریمه ی حاج صفی و نساجی و شاهین

به گزارش  خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: کمیته انضباطی فدراسیون، احکام جدید خود را درباره سه تیم لیگ برتری فوتبال به شرح زیر صادر کرد:

 دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در هفته هشتم برگزار شد و از سوی احسان حاج‌صفی، تخلفاتی مبنی بر توهین به داور مسابقه رخ داد. وی به همین خاطر به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

 در دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس تهران، تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر ورود به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به همین خاطر به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرشاد احمدزاده، بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل توهین و تهدید داور که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی در خصوص محرومیت قطعی و در خصوص جریمه نقدی، قابل تجدیدنظر است). همچنین با توجه به سابقه احمدزاده، به ایشان تذکر داده می‌شود که چنانچه این رفتارها ادامه یابد، با مجازات‌های شدیدتری روبرو خواهد شد.

 در دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز، تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم نساجی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف رخ داد. این تیم به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قابل تجدید نظر است).

به تیم نساجی مازندران تذکر جدید داده می‌شود که با توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران این تیم در بازی‌های خانگی در هفته‌های دوم، سوم، ششم و هفتم لیگ برتر و نیز دیدار جام حذفی، چنانچه در بازی بعدی این تخلفات به هر نحو تکرار شود، مستوجب محرومیت از حضور در بازی‌های خانگی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied