شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی : دوست داشتم فوتبالیست بزرگی شوم

سرمربی استقلال به عنوان سفیر همایش فوتبال کلینیک از آرزوهایش در دوران کودکی و نوجوانی خود صحبت کرد.

استراماچونی : دوست داشتم فوتبالیست بزرگی شوم

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی سرمربی موفق ایتالیایی استقلال به عنوان سفیر همایش فوتبال کلینیک در حالی به روی سن رفت تا سخنرانی خود را آغاز کند که با استقبال جالبی از سوی کودکان و نوجوانان حاضر مواجه شد، اتفاقی که باعث شد تا این مربی خوش فکر یاد آرزوهای خود در مقطعی که هم سن این کودکان بود، بیافتد.


استراماچونی در ابتدای صحبت های خود گفت: «افتخار بزرگی برای من است که اینجا در این همایش در حضور شما هستم. مقابل چنین انسان های بزرگی در ایران، نه تنها انسان هایی که در ورزش هستند بلکه همه عزیزانی که حضور دارند. وقتی من قبول کردم اینجا حضور داشته باشم به این دلیل بود که همه ما به عنوان قسمتی از این برنامه چه مربیان، پزشکان و ... که در فوتبال نقش دارند، همه یک مسئولیت خیلی مهم داریم».


او ادامه داد:« ما فقط مربیان و پزشکان تیم های خود نیستیم و مسئولیت بزرگ تری داریم در قبال همه مردم جامعه. وقتی که شما مربی هستی، من مربی هستم آن هم مربی تیمی مثل استقلال با میلیون ها طرفدار مسئولیت شما تنها فوتبال و تصمیمات پیرامون آن تیم نیست و مسئولیت های بزرگ تری دارید. ما نماینده مردم هستیم و می توانیم برای آنها شور، شوق و اشتیاق به ارمغان بیاوریم و این مسئولیت بزرگی است. وقتی وارد زمین می شویم از دقیقه 1 تا 90 تنها خودمان نیستیم بلکه نماینده آن میلیون ها نفر طرفدار هستیم».

 


سرمربی ایتالیایی در ادامه به آرزوهای خود در دوران کودکی اشاره و تصریح کرد:« وقتی من این کودکان را دیدم که آمدند روی صحنه دوباره این واقعیت را پذیرفتم که ما چه مسئولیت سنگینی روی دوش داریم چون الگوی این رده سنی و سایر مردم هستیم. وقتی من هم سن آنها بودم آرزویم تبدیل شدن به یک بازیکن فوتبال بود. وقتی هم سن آنها بودم دوست داشتم در یک استادیوم بزرگ بازی کنم. تمام بازیکنان و ستاره های بزرگ همین طور، مربیان بزرگ در آن مقطع برای من مثل یک الگو و مثال بودند».


سفیر همایش فوتبال کلینیک در ادامه افزود:« به خودم و بازیکنانم می گویم وقتی در زمین هستیم بیشتر از تکنیک و تاکتیکی که به بازی می بریم با خودمان هیجان، اشتیاق و علاقه می بریم. به همین خاطر می گویم که مسئولیت سنگینی داریم و اینجا هستم که دوباره این موضوع را تاکید کنم که تجربه و هر چه داریم در زمین و فوتبال بروز بدهیم. جایگاه ما خیلی مهم است و حضور در این همایش وظیفه ما را بیشتر می کند که سوای از تکنیکال، امید را به زندگی آنها با درصد بیشتری بیاوریم».


استراماچونی در انتهای صحبت های خود گفت:« در پایان تشکر می کنم از کسانی که من را دعوت کردند همین طور از تمام کسانی که در این همایش حضور دارند و امیدوارم که بتوانم همراه تیمم همان طور که تا الان تلاش کردیم امید را به جامعه و همه آنها که حضور دارند به ارمغان بیاورم».

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied