شمانیوز
شما نیوز

اشتباهات ویلتموس درباره شجاعی +جزئیات

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر چه شانس‌مان برای صعود مستقیم از گروه تقریبا از بین رفته، اما نباید از صعود به مرحله بعد ناامید باشیم.

اشتباهات ویلتموس درباره شجاعی +جزئیات

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: علی لطیفی  به ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی در دیدار با عراق اشاره کرد و گفت: در انتخاب بازیکن برای بازی با عراق انتقاداتی قبل از بازی داشتم که آن را باز هم یادآوری می کنم. اسماعیلی هافبک میانی استقلال که اصلا دیده نشد باید برای این بازی دعوت می شد و از نفراتی مثل ترابی، علی کریمی و غفوری هم باید در این بازی استفاده می شد.

وی بیان داشت: به شخصه برای مسعود شجاعی احترام بسیار زیادی قائلم و معتقدم باید جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برای او ایجاد کرد. اما با احترام به شجاعی می‌گویم بازی ایران و عراق بازی او نبود و ویلموتس باتوجه به شرایط بازیکنان عراقی باید از گزینه جوانتر و انرژیک تری استفاده می‌کرد. اشتباه دوم ویلموتس در خصوص شجاعی این است که او را بعد از دریافت کارت زرد اول تعویض نکرد و در زمین نگه داشت. بعید بود اگر تیم ما 10 نفره نمی‌شد در لحظات پایانی آن گل را می‌خوردیم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران اضافه کرد: عراقی‌ها قبل از آن که گل دوم را بزنند چند بار در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد روی دروازه ما از اشتباهات فردی استفاده کردند و تاثیرگذار بودند تا نشانه‌های آسیب پذیری خط دفاعی ما نمایان شود. اما در پایان گل خوردیم تا هیچ امتیازی نگیریم. روی گل هم صد در صد نادری اشتباه کرد.

لطیفی تصریح کرد: علیرغم نتایج بدی که تا اینجا گرفتیم، هنوز معتقدم برای صعود شانس خوبی داریم و در نهایت به جام جهانی راه خواهیم یافت. البته شانس صعود مستقیم را از دست داده ایم اما با پیروزی در هر چهار بازی باقی مانده به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم به مرحله بعد صعود می‌کنیم و در نهایت به جام جهانی خواهیم رسید.

کارشناس فوتبال خاطرنشان ساخت: فوتبال ما از کی‌روش به ویلموتس منتقل شد تا فلسفه ملی کاملا تغییر کند. کی‌روش ۸ سال رهبر تیم ملی بود و یک فوتبال نتیجه گرا را در دستور کار قرار داده بود که حالا ویلموتس در صدد تغییر این فلسفه است که قطعا این زمان می‌برد. لذا باید به ویلموتس هم کمی حق داد که در این مدت زمان اندک نتوانسته نتایج مطلوبی بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied