شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی خواهان پیشرفت تیمش در مقابل سپاهان

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهم فردا واقعیت پیشرفت تیمم را ببینم که چقدر رو به جلو حرکت کردیم.

استراماچونی خواهان پیشرفت تیمش در مقابل سپاهان

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از فارس: آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی فردا برای استقلال یک دیدار مهم و یک امتحان بزرگ است، چون در این 5 ماه خیلی پیشرفت کردیم. می‌خواهم فردا واقعیت پیشرفت تیمم را ببینم که چقدر رو به جلو حرکت کردیم.

*شرایط استقلال و اینترمیلان متفاوت است

وی افزود: فکر می‌کنم  فردا در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در این ۱۰ بازی تیم خوب و کاملی بوده است. صادقانه بگویم که شرایط در اینترمیلان خیلی متفاوت بود. در اینتر زمانی مشکل به وجود آمد که تیم در هفته سه بازی می‌کرد که ما خیلی مصدوم در تیم داشتیم. بازیکنان مهم ما آنجا خیلی مصدوم شدند. من از پیشرفت تیمم رضایت دارم چون بازیکنان سیستم و فوتبالی متفاوت از گذشته بازی می‌کنند. البته مسیر ما طولانی و سخت است و همیشه نتایج به این شکل مطلق نخواهد بود. منتظر هستم ببینم بازیکنانم در شرایط سخت چگونه عمل می‌کنند.

*آمده‌ام که ذهنیت بازیکنانم را تغییر بدهم

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری عنوان کرد: من به اینجا آمدم که ذهنیت بازیکنانم را تغییر بدهم سعی کردم فوتبال هجومی را به نمایش بگذارم. بعد از آن شروع نه چندان خوب در لیگ روند ما تغییر کرد ولی این موضوع به این معنی نیست که ما می‌توانیم همه بازی ها را ببریم.نمی‌توانیم به طرفدارانمان قول برد بدهیم ولی می‌توانیم به آنها بگوییم خوب کار می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied