شمانیوز
شما نیوز

گریزمان میدانست که جو سنگینی علیه اوست!

لوئیس سوارز می گوید گریزمان از پیروزی بارسا بر اتلتیکو خوشحال شده و می دانست هواداران تیم سابقش بر علیه او چه کارهایی خواهند کرد.

گریزمان میدانست که جو سنگینی علیه اوست!

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ نمایش عالی مارک آندره تراشتگن درون دروازه بارسا در بازی شب گذشته برابر اتلتیکو نقش بسیار مهمی در برتری کاتالان ها داشت. هرچند مسی با گل دقیقه 86 خود برتری را به نام بارسا کرد ولی اگر مهارهای عالی تراشتگن در هر دو نیمه نبود، شاید گل مسی دردی از بارسا دوا نمی کرد.

همانطور که انتظار می رفت، گریزمان نیز در ورزشگاه با واکنش های تند هواداران اتلتیکو روبرو شد و بارها علیه او سوت ها و شعارهای اعتراضی سر دادند.

16

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا در مورد استقبال منفی از گریزمان در وندامتروپولیتانو گفت:« گریزمان به خوبی می دانست که چه چیزی در ورزشگاه انتظارش را می کشد. او دوران موفقی در اتلتیکو داشت و همه بازیکنانی با شریاط گریزمان ممکن است چنین شرایطی را در بازگشت به ورزشگاه سابق خود تجربه کنند. در هر صورت گریزمان را در پایان بازی خوشحال از کسب پیروزی دیدم.»

بازی در متروپولینا سخت است

پیروزی بر اتلتیکو:« می دانستیم که بازی سختی خواهد شد. چه در زمین اتلتیکو و چه در نوکمپ، مغلوب کردن این تیم کار دشواری است. آنها چندین بار خطرساز شدند و البته ما هم شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم. هر تیمی اول به گل می رسید، بخت بیشتری برای پیروزی داشت و خوشبختانه ما زودتر به گل رسیدیم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied