شمانیوز
شما نیوز

پیشنهاد جنجالی رئال به لیونل مسی

اوراسیو گاجولی، مدیربرنامه های سابق لیونل مسی، مدعی شد که لیونل مسی در گذشته پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است.

پیشنهاد جنجالی رئال به لیونل مسی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ لیونل مسی در سال 2001 و در سن 14 سالگی به بارسلونا پیوست. او که در آن زمان با مشکلات زیادی در رابطه با بیماری اش دست و پنجه نرم می کرد، مورد حمایت باشگاه بارسلونا قرار گرفت و تمام آن مشکلات را پشت سر گذاشت. او حالا به فوق ستاره و اسطوره بلوگرانا تبدیل شده است و احتمالا امشب ششمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد.

اوراسیو گاجولی، مدیر برنامه های سابق لیونل مسی است؛ کسی که برای اولین بار مقدمات حضور لیونل مسی در اسپانیا و بارسلونا را فراهم کرد. گاجولی که سال ها پیش بارسلونا را ترک کرد و به همراه همسرش راهی آندورا شد، حالا مصاحبه جالبی در رابطه با لیونل مسی انجام داده است. او در این باره گفت: "رئال مادرید در آن زمان حتی امکانات بیشتری را در اختیار مسی می گذاشت اما یک سری روابط باعث شد که او ترجیح بدهد که راهی بارسلونا شده و برای آن ها تست بدهد. نمی توانیم بگوییم که تنها سرنوشت باعث شد که مسی به بارسلونا بیاید و اتفاقات دیگری در رابطه با این موضوع مهم تاثیر گذار بود."

گاجولی در ادامه ادعای جالب دیگری را مطرح کرد و گفت: "سال ها بعد نیز فلورنتینو پرز دوباره به مسی پیشنهاد داد تا این بازیکن را برای رئال مادرید جذب کند اما پاسخ مسی منفی بود."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied