شمانیوز
شما نیوز

آخرین بازی ستاره ذوب آهن برابر پرسپولیس !

دانیال اسماعیلی فر حالا فرصت خوبی برای درخشش به دست آورده تا با دیگر توانایی‌های خود را ثابت کرده و نام خود را به عنوان ستاره مطرح کند.

آخرین بازی ستاره ذوب آهن برابر پرسپولیس !

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  چند هفته قبل دانیال اسماعیلی فر به عنوان ستاره نقل و انتقالات مطرح شد. جایی که از پیشنهاد رسمی استقلال و سپاهان و تمایل پرسپولیس برای جذب این ستاره حرف به میان آمد. شایعه‌ای که خیلی زود توسط منصوریان تکذیب شد و او بر روی بازیکنش این برچسب را زد: فروشی نیست!

حالا اسماعیلی فر این فرصت را به دست آورده تا در یکی از مهم ترین بازی هفته درخشش دوباره‌ای داشته باشد. او فصل گذشته در تراکتور بود و توانست در دقایق پایانی بازی با گل زیبایی تیم سابقش را از شکست در ورزشگاه یادگار امام تبریز فراری دهد. بازیکنی تاثیرگذار که قابلیت بازی در جناح راست دفاعی و خط میانی را دارد و برای هر تیمی غنیمت است. به خصوص تیم‌هایی که تاکتیک آن‌ها استفاده حداکثری از کناره‌هاست.

در چند بازی اخیر اسماعیلی فر بازوی حیاتی منصوریان در سمت راست زمین بوده است. بازیکنی که با توجه به سرعت و تکنیکش هم در دفاع و هم در حمله موثر است و بازیکن محوری محسوب می‌شود. به خصوص که سمت راست ذوب‌آهن به نوعی نقطه قوت آن‌هاست و سمت چپ پرسپولیس پاشنه آشیل به حساب می‌آید. به همین دلیل منصوریان حساب ویژه ای بر روی ستاره خود باز کرده تا به واسطه آن پرواز دوباره در لیگ داشته باشد و تیمش را به رده‌های بالای جدول برساند.

48

اما هنوز هم نباید این بازیکن را بدون مشتری بدانیم. به خصوص حالا که اکثر مدعیان به ستاره‌ای برای جناح راست خود احتیاج دارند و از طرف دیگر منصوریان در صدد جذب دو یا سه بازیکن برای تقویت ذوب‌آهن است. بهترین فرصت برای هر باشگاهی که برای رسیدن به اسماعیلی فر تلاش می‌کند. تیم‌های خواهان او از موقعیت به دست آمده می‌توانند استفاده کنند و با فرستادن بازیکنانی به اصفهان برای جذب ستاره ذوبی‌ها اقدام کنند. با این حال منصوریان و باشگاه ذوب‌آهن کماکان بر روی موضع خود ایستادگی دارند و به هر قیمتی اسماعیلی فر را از دست نخواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied