شمانیوز
شما نیوز

ستاره اینتر همبازی لیونل مسی می شود؟

لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن اینتر در مورد دلایل درخشش خود در فصل جاری صحبت کرد.

ستاره اینتر همبازی لیونل مسی می شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ درخشش فوق العاده لائوتارو مارتینز در ماه های اخیر در ترکیب تیم ملی آرژانتین و اینتر و گلزنی های فراوان باعث شده اخباری در مورد احتمال انتقال او به تیم های چون بارسلونا و منچسترسیتی منتشر شود. اما لائوتارو مارتینز اینتر را خانه خود خطاب کرده و ابراز امیدواری کرد باز هم هواداران این تیم را خوشحال کند.

لائوتارو مارتینز گفت: "سال گذشته سرمربی فقط از یک مهاجم در خط حمله استفاده می کرد. من می دانستم که در برابر من کاپیتان ایکاردی، مهمترین بازیکن اینتر وجود دارد و بدیهی است که حضور در ترکیب برای من بسیار پیچیده بود. من همیشه با تمام تلاش تمرین می کردم، اما از شرایط خبر داشتم و از هر فرصتی برای درخشش استفاده می کردم.

81

امسال من در کوپا آمریکا درخشیده و سپس با آنتونیو کونته آشنا شدم که بسیار تلاس کرده و با همه ی بازیکنان به یک روش رفتار می کند. همچنین روملو لوکاکو به اینتر آمده که یک انسان فوق العاده در زمین و خارج از زمین است. ما سخت تلاش می کنیم تا دستورات مربی را رعایت کنیم و اینتر را به صدر جدول برسانیم.

پیشنهاد بارسلونا و سیتی؟ اینتر خانه من بوده و این برای من بسیار مهم است. من سعی می کنم سخت تلاش کرده و با فروتنی در زمین ثابت کنم که لیاقت پوشیدن این پیراهن را دارم. می خواهم شادی بیشتری برای هواداران اینتر و خانواده ام به ارمغان بیاورم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied