شمانیوز
شما نیوز

جنجال اوبامیانگ در آرسنال؛

ترک زمین به بهانه رفتن به دستشویی+ عکس

حرکت پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال که در دقایق پایانی بازی این تیم مقابل برایتون زمین را ترک کرد تا به دستشویی برود، هواداران آرسنال را شوکه کرد و در انگلیس خبرساز شد.

ترک زمین به بهانه رفتن به دستشویی+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  روز پنج‌شنبه در جریان دیدار آرسنال و برایتون در لیگ برتر که با پیروزی 2-1 برایتون به پایان رسید، در دقایق پایانی بازی حرکت پیر امریک اوبامیانگ، ستاره خط حمله این تیم هواداران آرسنال که در ورزشگاه امریتس حاضر بودند را شوکه کرده و در انگلیس خبرساز شد. امریک در این دقایق از بازی تصمیم گرفت زمین را ترک کرده و به دستشویی برود.

آرسنال که در این لحظه با نتیجه 2-1 از حریف خود عقب بود، به شدت به یک گل نیاز داشت تا در اندک دقایق باقی‌مانده بتواند دست‌کم یک نتیجه تساوی بدست بیاورد و حتی اندکی هم شده از زیر فشارهای سنگین خارج شود. به همین خاطر بود که اوبامیانگ، یکی از ستاره‌های اصلی خط حمله این تیم زمین را ترک کرد و به مدت چند دقیقه در میدان حضور نداشت و در دقیقه 89 به بازی برگشت که باعث تعجب ناظرین شده است.

18

بعد از بازی وقتی درباره این حرکت اوبامیانگ از فردی لیونگ‌برگ مربی موقت آرسنال سوال شد او گفت که اوبامیانگ آنقدر به دستشویی احتیاج داشته که نمی‌توانسته به بازی ادامه دهد و باید به دستشویی می‌رفته.  لیونگ‌برگ در این باره گفت:" راستش من اصلا متوجه نشدم که او زمین را ترک کرده. فقط وقتی دوباره داشت برمی‌گشت او را دیدم و متوجه شدم که چند دقیقه در زمین حضور نداشته".

 

لیونگ‌برگ در ادامه صحبتهایش گفت:" وقتی مجبورید این کار را بکنید، چاره دیگری نیست". لیونگ‌برگ جانشین اونای امری سرمربی سابق این تیم شده که اخیرا به دلیل کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار از آرسنال اخراج شده بود.

بعد از بازی اما هواداران آرسنال از حرکت اوبامیانگ و اینکه او در چنین لحظات حساسی زمین بازی را ترک کرده عصبانی بودند و در شبکه‌های اجتماعی این حرکت او را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. آنها به این اشاره می‌کردند که اوبامیانگ در مدتی که در زمین حضور نداشته در دقیقه 88 یک کرنر که به سود آرسنال گرفته شده را از دست داده، درحالیکه می‌توانست از این فرصت برای زدن گل تساوی تیم‌شان استفاده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied