شمانیوز
شما نیوز

ستاره سپاهان دوباره مصدوم شد

علیرضا نقی زاده هافبک تیم فوتبال سپاهان با مصدومیت از ناحیه مینیسک مواجه شده و احتمالا تا پایان سال 1398 در دسترس امیرقلعه نویی نخواهد بود.

ستاره سپاهان دوباره مصدوم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ علیرضا نقی زاده که در پنجره تابستانی برای تقویت بخش میانی سپاهان به اصفهان آمد، هنوز نتوانسته برای تیمش در بازی های رسمی به میدان برود و حالا بدشانسی هایش ادامه دار شده و روز آینده میزان دقیق مصدومیت جدیدش مشخص می شود.

نقی زاده در مورد شرایط خود اینگونه صحبت می کند: « متاسفانه از وقتی به اصفهان آمدم مصدومیت هایی گریبانم را گرفته که تا حالا تجربه اش نکرده بودم. واقعا خیلی ناراحتم که نتوانستم به باشگاه و آقای قلعه نویی کمک کنم. نمی دانم چه بگویم ولی حتما حکمتی در این ماجراها هست». 

هافبک سپاهان در رابطه با مصدومیت جدید خود، گفت: « دو هفته پیش بود که داشتم تمرین می کردم و متوجه شدم مینیسک پایم آسیب دیده است. هنوز چیزی مشخص نیست و فردا دکتر در اینباره نظر می دهد.»

او ادامه داد:« هیچ بازیکنی دوست ندارد مصدوم بشود ولی امسال واقعا بد آوردم. تا می خواستم شرایطم را درست کنم و بازی کنم، یک مصدومیت جلویم را می گیرد».

از نقی زاده در رابطه با شرایط تیم سپاهان و مصدومان پرشمار این تیم هم پرسیدیم که او اینگونه واکنش نشان داد:«  متاسفانه بدشانسی گریبان سپاهان را گرفته. امیدوارم تمام بازیکنان سلامتی خودشان را به دست بیاورند تا بتوانند به تیم کمک کنند. هیچ کس دوست ندارد مصدوم شود. برای بازیکنان سپاهان و باشگاه آرزوی موفقیت می کنم، آنها جویای حال من بودند. دعا می کنم که تیم در مشهد برنده شود و با سه امتیاز به اصفهان برگردند».

سعید آقایی هم برای تو یک پست گذاشته و آرزوی سلامتی داشته است. نقی زاده در واکنش به این موضوع گفت:« از همه بچه ها تشکر می کنم که جویای حال من بوده اند. من و سعید از بچگی رفیق  و همبازی بودیم؛ هم در تراکتور و حالا هم در سپاهان. برای تمام بچه ها و تیم آرزوی موفقیت دارم».

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied