شمانیوز
شما نیوز

ماهم مثل استقلال، چرا نفت را نمی‌بینید؟

محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت آبادان در دیدار این هفته تیمش برابر پیکان موفق به گلزنی با ضربه قیچی برگردان شد.

ماهم مثل استقلال، چرا نفت را نمی‌بینید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  محمد اهل شاخه در گفت و گویی درباره گلزنی‌اش و همچنین دیدار با پیکان گفت: گلی که زدم واقعا گل زیبایی بود و خیلی برایم شیرین بود، آن را به اسکوچیچ تقدیم می‌کنم که زحمات زیادی برای شخص من و تیم صنعت نفت کشید، خداراشکر که باعث خوشحال شدن هواداران تیممان شدم. بازی با پیکان واقعا بازی سختی بود، تیم پیکان تیم منسجمی است که از مربی خوب و باتجربه ای برخوردار بود و همین کار را برایمان سخت کرد اما با یک بازی حساب شده توانستیم بازی را پیروز شویم و اکنون کسب ۳ امتیاز  مهمتر از هر چیزی است.

وی درباره بازیکنانی که قصد جدایی از تیمشان به دلیل مشکلات مالی دارند، نیز گفت: درباره بازیکنانی که قصد جدایی دارند، واقعا صحبتی ندارم و هرکس می‌تواند برای آینده ی خودش تصمیم بگیرد اما در کل ما تیم خوبی داریم و حیف است که این تیم بخواهد خراب بشود. امیدوارم که مشکلات حل بشوند و همه باهم برای موفقیت تیم صنعت نفت آبادان بجنگیم. اکنون 22 امتیاز داریم و اگر بازی معوقه برابر سپاهان را ببریم، با استقلال هم امتیاز می شویم و آن موقع بیشتر وضعیت تیم ما و درخشش این فصل صنعت نفت درک می شود.

اهل شاخه درباره دیدار با شاهین در این هفته از مسابقات نیز گفت: بازی با شاهین بازی سختی است، آنها مربیشان را عوض کرده‌اند و تیمشان نسبت به قبل خیلی تغییر کرده است. تیم ما هم تیم خیلی خوبی است و قطعا برنامه هایی برای این بازی داریم که انشالله با ۳ امتیاز بتوانیم به ابادان برگردیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied