شمانیوز
شما نیوز

در اتاق من بر روی قهرمانان و المپیکی ها همیشه باز است

وزیر ورزش با بیان اینکه در اتاقش همیشه به روی ورزشکاران باز است، گفت: از عملکرد برخی روسای فدراسیون‌ها گلایه‌هایی شنیده‌ام در حالیکه هیچ کوتاهی را نمی‌پذیرم.

در اتاق من بر روی قهرمانان و المپیکی ها همیشه باز است

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: کشور با همه وجود و توان در مقابل تحریم ها ایستاده است.

وی ادامه داد: کشورمان اکنون در معرض ناجوانمردانه ترین و ظالمانه ترین تحریم های آمریکا قرار دارد. جامعه ورزش مردانه کنار ملت ایستاده است و افتخار همه ما بدون منت باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به گونه ای  عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرفهای حاشیه ای و دلسرد کننده دچار خدشه شود.

سلطانی فر با تاکید بر حمایت و پشتیبانی رئیس فدراسیون های المپیکی از قهرمانان خود گفت: در اتاق من بر روی قهرمانان و المپیکی ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون ها گلایه هایی مطرح می شود.

43

وی افزود: ریاست فدراسیون یک کار تمام وقت و برنامه دار است. رئیس فدراسیون در فاصله دویست روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من بعنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی در این زمینه نمی پذیرم.

مسعود سلطانی فر با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم و برنامه ها و عملکرد تک تک فدراسیون های المپیکی را مرتبا رصد می کنیم و بزودی بازدیدهای خود را از اردوهای آمادگی تیم های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied