شمانیوز
شما نیوز

درخواست هواداران برای برگشت استراماچونی

هواداران استقلال در فضای مجازی با راه انداختن کمپینی از سرمربی تیم شان خواستند که دوباره هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

درخواست هواداران برای برگشت استراماچونی

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از خبرآنلاین: پس از گدشت دو روز از قهر استراماچونی، سرمربی آبی پوشان تهران با انتشار بیانیه ای از سمت خود استعفا کرد تا صدرنشین لیگ وارد بحران شود. استراماچونی به دلیل مشکلاتی که برای گرفتن دستمزدش پیش آمد از هدایت آبی های تهران استعفا کرد و همین موضوع باعث شد تا هواداران خشمگین و ناراحت استقلال با انتشار هشتگ #comebackstra  که از هزار پست گذشت و حسابی در اینستاگرام و توییتر داغ شده، از سرمربی ایتالیایی خود بخواهند برگردد.

در شبکه های اجتماعی جدالی شدید بین هواداران دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس در جریان است. استقلالی ها همچنان از اراده ای بالاتر از باشگاه برای از بین رفتن امیدهای قهرمانی، صحبت می‌کنند. در عین حال پرسپولیسی ها هم با اشاره به موضوع جدایی برانکو، اینطور استدلال می‌کنند که این مسئله (سو مدیریت) در باشگاه پرسپولیس نیز رخ داده و برنامه ریزی شده است. با این حال درصد کمی از هواداران استقلال هستند که این موضوع را قبول کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied