شمانیوز
شما نیوز

مصدومیت بدموقع مدافع اصلی سپاهان

متاسفانه رباط صلیبی عزت الله پورقاز مدافع تیم سپاهان در بازی با نساجی پاره شد و او بازی های سپاهان تا آخر فصل را از دست داد.

مصدومیت بدموقع مدافع اصلی سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   او بعد از چند روز فیزیوتراپی آماده می شود تا در تهران پای خود را جراحی کند. جالب اینکه مصدومیت این بازیکن ناراحتی خیلی ها را به همراه داشت و در روزهای اخیر چند مربی لیگ برتری به عزت زنگ زدند تا به او روحیه بدهند. این تماس ها به این خاطر است که پورقاز طی سال ها بازی در لیگ یک و لیگ برتر همیشه اخلاق را رعایت کرده است و به این دلیل خیلی ها او را دوست دارند.

عزت الله پورقاز در برهه ای که در اردوی تیم ملی حضور داشت دعوت علیرضا منصوریان را برای بازی در استقلال رد کرد به این خاطر که با اهوازی ها صحبت کرده بود و به عبدالله ویسی برای بازی در استقلال خوزستان دست داده بود و این حالی بود که خیلی از فوتبالیست ها به قراردادی که با باشگاه ها می بندند پشت می کنند.

مدافع تیم سپاهان پیش از این و در جریان بازی با پرسپولیسهم به شدت از ناحیه کمر مصدوم شده بود که خوشبختانه اتفاق تلخی برای او رخ نداد و دوباره به صحنه فوتبال برگشت. بعد از این مصدومیت بود که او دیگر به تیم ملی دعوت نشد اما در یکی دو فصل اخیر شرایط خوبی برای حضور در اردوی تیم ملی داشت. به خصوص فصل گذشته که گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر بود. او با این وجود هیچ گاه علیه مربیان تیم ملی صحبت نکرد و معتقد بود زمانی که

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied