شمانیوز
شما نیوز

مسعود شجاعی سرمربی تراکتور می شود؟ + جزئیات

احد شیخ لاری؛ سرمربی موقت تراکتور همانند مربیان گذشته تراکتور با احترام از مسعود شجاعی یاد کرد و اذعان داشت از او در هدایت تیم کمک خواهد گرفت.

مسعود شجاعی سرمربی تراکتور می شود؟ + جزئیات

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛   احد شیخ لاری در کنفرانس خبری وقتی با این سوال مواجه شد که آیا از نظرات مسعود شجاعی در هدایت تیم استفاده خواهد کرد یا نه گفت:« واقعیت این است که عقیده من این است که یک آدم مشاوره گری هستم نه فقط اینجا. من در ساختمان برای ایجاد یک پنجره حرف یک بچه ۱۳ ساله را گوش کردم و چیز خوبی از آب در آمد. آقای شجاعی و... بازیکنانی نیستند که من معمولی‌ نگاه کنم. اگر اختلاف نظر باشد من خودم اولین نفر پا را عقب می گذارم تا جا برای بقیه باز شود. اگر سرمربی قاطع قاطع قاطع هم بشوم من مشاوره را انتخاب می کنم موقعیت آقای شجاعی آنقدر عالی است که نباید این طور باشد که دستیار ما شود. ایشان کاپیتان تیم ملی هستند و حیف است بگوییم دستیار ما شود. این طرف صحبت های زیادی شده اما برای گزینه های بعدی قدم های سنجیده و با مشاوره انتخاب خواهیم کرد.»

مسعود شجاعی که هنوز برای خداحافظی با تیم ملی به نتیجه ای نرسیده چه رسد به فوتبال باشگاهی این روزها در موقعیتی قرار گرفته که دعوت به مربیگری شده است. همبازی جواد نکونام البته مشخص نیست در این برهه از زمان جا پای دوست قدیمی خود بگذارد. هر چند حضور مسعود شجاعی در عرصه مربیگری با توجه به شرایط سنی اش اتفاق محتملی است. به خصوص که او در آخرین بازی تیم ملی در برابر عراق از زمین بازی اخراج شد و در پایان بازی هم انتقادهای زیادی را به جان خرید. انتقادهایی که در آن مردم از کادر فنی تیم ملی خواستند با مسعود شجاعی خداحافظی کنند و برخی هم محترمانه درخواست ویژه ای از مسعود داشتند؛ اینکه جای خود را در اردوی تیم ملی به جوان ها بدهد.

9

مسعود که در دوران حضور در تراکتور از سوی یک هوادار این تیم مورد حمله فیزیکی قرار گرفته بود این فصل و در بازی هایی که به میدان رفت ارائه گر بازی های خوبی در حد توان برای تیم بود و به یقین در این برهه از زمان هم می تواند از نظر تجربی به تیم کمک کند. با آویزان کردن کفش ها فوتبال برای مسعود شجاعی تمام نمی شود همان طور که برای جواد نکونام تمام نشده است. او خیلی سریع با هدایت تیم نساجی به لیگ برتر مربی یک تیم لیگ برتری شده است و هر هفته روی نیمکت فولاد بازی در برابر یک تیم را تجربه خواهد کرد.

میل به بازی شجاعی البته قابل ایراد نیست. هیچ بازیکنی به زور از فوتبال خداحافظی نمی کند و البته به زور هم نباید در فوتبال باشد. مسعود اگر بر این باور است هنوز در دنیای بازی مهره موثری است می تواند به حضور خود در ترکیب تیم تراکتور ادامه دهد. اما به یقین حضور او روی نیمکت به عنوان مربی هم می تواند برای تیم مفید باشد. فوتبال برای همه ستاره ها روزی به پایان می رسد و مسعود شجاعی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود  و زندگی با این واقعیت موجب می شود سخت ترین تصمیم ممکن برای این هافبک خیلی راحت شود. همه اینها به کنار؛ فوتبال ما برای نفس کشیدن نیاز به مربیان جوان با ایده های نو دارد و خسته شده از وعده هایی که به فردا موکول می شود و مصاحبه هایی که قهرمان نشدن را با دست های پشت پرده توجیه می کنند و برای عدم پیشرفت هزار و یک بهانه می آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied