شمانیوز
شما نیوز

رسمی؛

استقلال و پدیده در پلی آف آسیا

برخلاف ادعایی که روسای فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه ایران در ACL مطرح کرده بودند کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما سهمیه را 2+2 اعلام کرد.

استقلال و پدیده در پلی آف آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایرانچند هفته قبل اعلام کرد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 خواهد بود. خبری که باعث شد تا بسیاری از طرفداران استقلال در انتظار ورود مستقیم به مرحله گروهی باشند و دیگر اضطراب عبور از دو مرحله پلی آف را نداشته باشند اما با گذشت مدت کوتاهی خبرهای رسیده از مقر AFC نشان داد این ادعا چندان نمی تواند واقعی باشد.
در شرایطی که قرعه کشی فصل جدید ACL قرار است فردا در مقر کنفدراسیون در کوالالامپور برگزار شود امروز سایت ای اف سی به صورت رسمی جدول مسابقات را منتشر کرد تا ثابت شود برخلاف تمام ادعاها و گمانه زنی ها برای فصل 2020 سهمیه ایران همان 2+2 است. سهمیه ای که باعث می شود تا استقلال تهران و شهرخودرو مشهد برای رسیدن به مرحله گروهی با دردسرهای زیادی روبرو شوند.
با اعلام رسمی AFC سهمیه ایران ۲+۲ است به نحوی که استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف اول جای دارند. بنا به جدول رسمی AFC، استقلال باید در گام نخست در ورزشگاه آزادی به مصاف برنده جدال تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت برود و سپس در صورت پیروزی، به آخرین دور پلی‌آف می‌رسد تا مقابل الریان در دوحه پیکار کند، مسیری دشوار به خصوص در دوحه مقابل تیم آماده و پرستاره ای همچون الریان.
از آن سو شهرخودرو نیز باید در پلی آف اول در مشهد از رقیب خود پذیرایی سپس در صورت عبور از سد این حریف در دور دوم پلی آف در قطر با السیلیه و مهاجم ایرانی اش کریم انصاری فرد روبرو شود که این قرعه هم برای یحیی و شاگردانش چندان آسان نخواهد بود.

9Xot5CCseXLp

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied