شمانیوز
شما نیوز

منتظر یک بارسای ترسناک هستیم

دیگو گودین، مدافع باتجربه اینتر مدعی شد بارسلونا با هر ترکیبی تیمی قدرتمند است.

منتظر یک بارسای ترسناک هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  اینتر در شرایطی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باید فردا شب بارسلونا را مغلوب کند که حریف قصد دارد به برخی بازیکنان اصلی خود از حجمله لیونل مسی استراحت دهد. اما دیگو گودین در نشست خبری پیش از دیدار با بارسلونا مدعی شد این تیم 22 بازیکن بزرگ داشته و تحت هر شرایطی یکی از بهترین تیم های دنیا است.

دیدار مقابل بارسلونا: "هدف مسابقه فردا است و ما به فراتر از آن فکر نمی کنیم. بارسلونا یکی از بهترین تیم های جهان است که در هر فصل حداقل یک جام فتح می کند. هدف ما صعود از گروه است و ما باید هواداران خود را سربلند کنیم و تمام توان خود را برای خوشحالی آنها نشان دهیم. دیدار مورد علاقه من مقابل بارسلونا سالی است که ما موفق به کسب قهرمانی لالیگا شدیم و من در لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ گل زدم.

ما به هواداران احتیاج داریم و هم در بخش هجومی و هم دفاعی باید آماده باشیم. بارسلونا 22 بازیکن بسیار قدرتمند دارند و ما به ترکیب این تیم فکر نمی کنیم. ما انتظار بهترین بارسا را داریم و به بهترین شکل ممکن برای این مسابقه آماده خواهیم شد."

 

57

شایعات انتقال مارتینز به بارسلونا: "لائوتارو خیلی رشد کرده و در حال رسیدن به اوج است. او احساس می کند بازیکنی مهم بوده و از نظر جسمی بسیار قوی است. اگر باشگاه های بزرگ به دنبال لائوتارو هستند، به این دلیل است که او نشان داده که لیاقتش را دارد. امروز لائوتارو مارتینز بازیکنان در اینتر است و من خوشحالم که او اینجا به ما کمک می کند. او هنوز هم می تواند رشد و پیشرفت کند."

رویارویی با آنتوان گریزمان: "او بارسا و من اینتر را انتخاب کردم و این بخشی از فوتبال است. هواداران اتلتیکومادرید هرگز کارهایی را که گریزمان در مادرید انجام داده فراموش نخواهند کرد و هواداران همیشه او را دوست خواهند داشت، اما این فوتبال است."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied