شمانیوز
شما نیوز

فوری؛ انصراف یک تیم از ادامه لیگ فوتبال + جزئیات

باشگاه علم و ادب شهرداری تبریز با انصراف خود، اعلام کرد که در ادامه مسابقات لیگ یک شرکت نخواهد کرد.

فوری؛ انصراف یک تیم از ادامه لیگ فوتبال + جزئیات

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  باشگاه علم و ادب که با خرید امتیاز شهرداری تبریز در لیگ آزادگان حضور داشت، امروز با انتشار بیانیه ای از حضور در ادامه مسابقات انصراف داد.

این تیم تبریزی در قعر جدول لیگ یک قرار داشت و تنها 6 امتیاز از 15 بازی گرفته بود. آن ها همچنین با مشکلات مدیریتی، مالکیتی و... دست و پنجه نرم می کردند. علم و ادب چند ماه پیش از بازی های جام حذفی انصراف داد و حالا باتوجه به این تصمیم جدید، احتمالا با جریمه ای سنگین از سوی فدراسیون مواجه خواهد شد.

9

در بیانیه باشگاه علم و ادب آمده است: «متاسفانه تحرکات، سنگ اندازی و اقدامات دور از شان برخی از عوامل شهرداری باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این تیم در طول مسابقات شد که حاصل آن نتایج ضعیف این تیم در لیگ است».

لازم به ذکر است شهرداری تبریز در ابتدای فصل تمام تیم های ورزشی خود را منحل اعلام کرد اما «علم و ادب» که در قامت تیمی محلی فعالیت می کرد، با خرید امتیاز این تیم تلاش کرد تا سهمیه تبریز را حفظ کند اما در طول یک نیم فصل مشکلات بین هیئت فوتبال، شهرداری تبریز و مدیران این باشگاه سبب شد تا سرانجام خوشی برای تنها سهمیه تبریز در لیگ یک وجود نداشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied