شمانیوز
شما نیوز

گلی که قوانین فیزیک را جابجا کرد + عکس

گل دوم لیورپول در بازی دیشب مقابل سالزبورگ توسط محمد صلاح و به شکلی فوق‌العاده به ثمر رسید.

گلی که قوانین فیزیک را جابجا کرد + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  لیورپول در حالی دیشب در هفته پایانی  لیگ قهرمانان اروپا  مهمان سالزبورگ بود که پیش از این موفق نشده بود صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کند؛ موضوعی که فشار زیادی به یورگن کلوپ و تیمش وارد کرده بود. همچنین پیروزی سه گله ناپولی در نیمه اول مقابل خنک بر این فشار افزوده بود. لیورپول اما در نیمه دوم با ارائه نمایش فوق العاده دو گل وارد دروازه حریف کرد تا صعود خود را به عنوان صدرنشین قطعی کرده باشد.

نکته عجیب بازی دیشب اما به عملکرد متناقض محمد صلاح ستاره مصری لیورپول برمی گردد. صلاح در  بازی  دیشب فرصت های زیادی برای گلزنی داشت و می توانست در نیمه اول و خیلی زودتر باعث برتری لیورپول شود؛ اتفاقی که رخ نداد و او فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد. 

بازی در پایان نیمه اول با  تساوی بدون گل  به پایان رسید. نبی کیتا اما در نیمه دوم روی حرکت فوق العاده سادیو مانه و پاس خوب او گل اول لیورپول را به ثمر رساند تا خیال این تیم تا حدود زیادی راحت شود. در ادامه بازی اما محمد صلاح گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا تضمین کننده صعود شاگردان یورگن کلوپ به مرحله بعدی رقابت‌های  لیگ قهرمانان  اروپا باشد. 

RiVSu6WniGE4

نکته قابل توجه اما به نحوه به ثمر رسیدن گل ستاره مصری بر می گردد؛ او از اشتباه به وجود آمده بین مدافع و دروازه‌بان بان سالزبورگ استفاده کرد و توپ ربایی فوق العاده ای انجام داد. بعد از آن صلاح استانکووچ،  دروازه بان  سالزبورگ، را دریبل زد اما در زاویه ای تنگ نسبت به دروازه قرار گرفت؛ با این حال و در حالی که همه گمان می کردند که صلاح توپ را برای رسیدن هم بازی های خود و ارسال پاس کنترل خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد و او توپ را از نزدیکی های خط عرضی  زمین  روانه دروازه حریف کرد؛ ضربه ای استثنایی که در کمال تعجب وارد دروازه سالزبورگ شد تا یک گل بی نظیر رقم خورده باشد.

PFxCtu6UmEcp

بعد از بازی دیشب واکنش های جالبی در  توئیتر  نسبت به گل خارق العاده صلاح مطرح شد که در این میان به جالب ترین آن ها اشاره می کنیم.

"محمد صلاح باید جایزه نوبل فیزیک را به خاطر این گل از آن خود کند."

" بیشتر شبیه به یک جوک بود. چه تمام کنندگی فوق‌العاده ای"

"فوتبال به همین خاطر بی نظیر است. صلاح پیش از این گل ۴ موقعیت عالی داشت اما آن ها را تبدیل به گل نکرد. در ادامه اما از یک زاویه غیرممکن گلزنی کرد."

"چه ضربه تمام کننده بی نظیری"

"آن گل صلاح خارج از مقیاس بود. سخت ترین شانس او   تا کنون. همه چیز بر علیه او بود. وای!"

" از همه شانس هایی که صلاح داشت، او کدام یک را تبدیل به گل کرد؟!"

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied