شمانیوز
شما نیوز

لو رفتن قرارداد میلیاردی بازیکن استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال به صورت ناخواسته مبلغ قراردادش با باشگاه را فاش کرد.

لو رفتن قرارداد میلیاردی بازیکن استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  روزبه چشمی در مصاحبه پایان بازی با پیکان اعلام کرد ۱۱۲ میلیون تومان از قراردادش را دریافت کرده که ۳ تا ۴ درصد از قرارداد اوست.

با حسابی سرانگشتی مشخص می‌شود هافبک دفاعی استقلال حدود ۳ میلیارد تومان با این تیم قرارداد دارد.

روزبه چشمی درباره اینکه چه کسی مقصر است گفت: کی مقصر است؟ سرمربی نصفه شب برود؟ این بازی را اصلا ما می‌بردیم، اصلا هفته بعد شاهین را ببریم بعد که چه؟ سرمربی یک سری صحبت با من و وریا کرد که شرایط خراب است و پول ما را ندادند. یک سری مشکلات هستند، یک بار پول ریختن و حساب بلوکه شد. همه این حرف ها را قبل از بازی سپاهان با ما داشت. آمد جلو و قبل از بازی پدیده امیدوار بود این اتفاقات حل شود اما یک قدم مثبت هم نشد. می گویند پول را زدیم اما برگشت خورده، به من چه که برگشت خورده. زودتر می زدید و مگر نمی دانستید که ما تحریم هستیم. گذاشتید دقیقه 90 مثل همه کارهای تان. یک بازیکن شاید این را ببیند عکس العملی نداشته باشد اما مربی نه. فصل پیش هم این اتفاقات افتاده بود و مربی واکنش نشان نداد وهمه که مثل هم نیستند. شما نیمکت ما را دیدید؟ مگر می شود استقلال تهران سرمربی نداشته باشد!

یک سری اخبار را شما می دانید اما هیات مدیره نمی داند. یک عضو هیات مدیره نمی داند که ما چقدر دریافتی داشتیم. مگر شما زیر مجموعه هم نیستید؟ مگر شما با هم جلسه نمی گذارید؟ پس چطور نمی دانید که چقدر دریافتی داشته. آقا ما صد مشکل داشتیم؛ از بی پولی و بی زمینی. در یک سری بازی ها ما پول هتل نداشتیم اما حرفی نزدیم. یک بازیکن حرف نمی زند، 10 بازیکن حرف نمی زند اما سرمربی تیم نمی تواند. سرمربی تیم سه هفته فرصت داده و از بازی سپاهان به ما گرفته. بعد دیشب می آیید و می گویید ما شوکه شدیم؟ نه، ما شوکه نشدیم چرا که ما از سه هفته قبل می دانستیم. بعد شما شوکه شدید؟

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied