شمانیوز
شما نیوز

عذرخواهی دیدنی از هواداران خشمگین!

شاگردان علیرضا منصوریان روز دوشنبه گذشته که از نساجی میزبانی می‌کردند، باید به پیروزی می رسیدند تا باخت سنگین مقابل پرسپولیس را جبران کنند.

عذرخواهی دیدنی از هواداران خشمگین!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  ذوبی ها توانستند درخانه این کار را به خوبی انجام دهند و با گل‌های محمدرضا خلعتبری و امیرارسلان مطهری به برتری دست پیدا کنند.

نساجی مازندران هم دراین دیدارنمایش خوبی داشت و اگر محمد عباس زاده ضربه پنالتی خود درنیمه اول را ازدست نمی داد چه بسا شاگردان محمدرضا مهاجری دست خالی ازاصفهان برنمی گشتند اما...

نساجی مازندران که به نظراغلب کارشناسان تا همین امروزفوتبال مالکانه و تماشاگرپسندی ارائه داده با نتیجه 2 برصفر به ذوب آهن اصفهان باخت تا هواداران این تیم دوست داشتنی شمالی ناراحت و عصبانی شوند.

شاید بیشتر عصبانیت تماشاگران مازندرانی دراصفهان، اشتباهات فردی و عجیب علیرضا حقیقی و محمد عباس زاده دو بازیکن سرشناس این تیم بود که صدای آنها را درآورد.

پس از اعتراض هواداران نساجی در فولاد شهر، بازیکنان این تیم از جمله محمد عباس زاده به سمت آنان رفته و ضمن عذرخواهی شنونده درد دل و حرف های طرفداران شدند.

شاید ازهمه جالب تر رفتار محمدرضا مهاجری بود که زمین چمن را دور زده و روی سکوها رفت که چشم در چشم از تماشاگران تیمش عذرخواهی کند.

سرمربی خوش اخلاق نساجی مازندران دراین گفت و گوی خودمانی ضمن تشکر ازهوادارانی که تا اصفهان سفر کرده بودند مسئولیت این شکست را پذیرفت و قول داد در دیدارهای آینده جبران کند.

این رفتار و نحوه برخورد محمدرضا مهاجری و شاگردانش می تواند الگویی برای تیم های پرطرفدار باشد.

همان طور که اغلب تیم های ایرانی پس از برد به سمت هواداران رفته و شادی خود را با تشویق های ایسلندی و ... با آنها تقسیم می کنند به جاست هنگام باخت هم پاسخگو باشند.

طرفداران نساجی هم همواره از تیم محبوب خود هنگام برد و باخت حمایت می کنند و انتظار داشته و دارند که مربیان و بازیکنان این تیم هم جوابگوی اشتباهات خود باشند. انتظاری که محمدرضا مهاجری و شاگردانش به خوبی درک کرده و رفتاری دراصفهان بروز دادند که تحسین برانگیز بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied